ינון מגל: סגן שר הביטחון הבא - הרב אלי בן דהן

ינון מגל הודיע כי הבית היהודי לא תפרוש מהממשלה גם אם הקואליציה תורחב, וחושף את זהותו של סגן שר הביטחון הבא: הרב אלי בן דהן

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/05/15 14:16 יח באייר התשעה

ינון מגל: סגן שר הביטחון הבא - הרב אלי בן דהן
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"הבית היהודי תישאר בממשלה גם אם נתניהו ירחיב את הקואליצה", הבהיר היום (ה') חבר הכנסת ינון מגל ברדיו גלי ישראל. לדבריו, "ראש הממשלה ירצה להרחיב את הקואליציה שלו בתקופה הקרובה וזה לגיטימי. זה לא יבוא על חשבון הבית היהודי".

"הבית היהודי ישאר בממשלה עד סוף ימייה, אלא אם כן יקרה משהו שנוגד את תפיסת העולם של הבית היהודי ואז אנחנו נפרוש, אבל לא ישלחו אותנו החוצה", הוסיף מגל.

מגל חשף את החלטת המפלגה בנוגע לזהות סגן שר הביטחון ואמר "מי שיהיה סגן שר זה אלי בן דהן". לשאלה האם זה כבר הוחלט, ענה "כן, הוא הבא בתור ברשימה. זה הכי לגיטימי והכי נכון".

כזכור, הבוקר (ה') פורסם ב'כיפה' כי על תפקיד סגן שר הביטחון נאבקים שניים - הרב אלי בן דהן ומוטי יוגב, כאשר הראשון מבהיר כי מקומו בתפקיד מכיוון שהציבור אמר את דברו והוא נבחר במקום השני בפריימריז, ומנגד אומרים בסביבתו של מוטי יוגב כי הוא המתאים ביותר לתפקיד בשל הרקורד הבטחוני הגדול שלו.

בעצומה עליה חתמו עשרות חברי מרכז הם הביעו את תמיכתם הבוקר (ה') ביוגב לתפקיד. “אנו החתומים מטה, מבקשים להביע את תמיכתנו המלאה בח"כ מרדכי יוגב אל"מ (במיל'), לתפקיד סגן שר הביטחון בממשלה הנכנסת”, כתבו.

חברי המרכז פרטו את הרקורד העשיר שלו בנושאים בטחוניים, ואמרו כי “לאור התפקידים הציבוריים, ההתיישבותיים והביטחוניים אותם מילא בהצלחה רבה, ומהיכרותנו את יכולותיו והישגיו, אין מתאים ממנו להתמנות לתפקיד סגן שר הביטחון הממונה על ההתיישבות ותחומים נוספים. ח"כ יוגב הידוע בקשריו המצוינים עם מערכת הביטחון, הפועל שנים רבות באחריות ובמחויבות לעם ישראל ולדרכה של הציונות הדתית, מסוגל וראוי להוביל עשייה משמעותית לחיזוק בטחון מדינת ישראל, ההתיישבות ומתן הישגים משמעותיים לבית היהודי".