ברודני סרב למימון משרת סגן ראש העיר

אל ראש עיריית גבעת שמואל הגיעו פניות להשבת מימון תפקיד סגן ראש העירייה. ברודני השיב כי יעמוד על כך שתפקיד סגן ראש העיר יישאר התנדבותי. הבית היהודי: לנו אין זמן להתעסק בחלוקת ג‘ובים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 02/10/13 15:19 כח בתשרי התשעד

ברודני סרב למימון משרת סגן ראש העיר
יחצ, צילום: יחצ

במשך קדנציה שלמה, ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, ויתר על משרת סגן בשכר. השבוע פנה אל ראשי הסיעות להצרה משותפת לפיה יסכימו המתמודדים להמשיך לוותר על משרת סגן בשכר גם בבחירות הבאות ובכך לחסוך לקופת העירייה כ-8 מיליון שקלים בשנה.

מספר סיעות המתמודדות בבחירות המקומיות בגבעת שמואל פנו השבוע לראש העירייה, יוסי ברודני, בבקשה לקבל הבטחה לסגן בשכר לאחר הבחירות זאת לאחר הקדנציה האחרונה בראשות ברודני שלא היה סגן בשכר. חזי שם-טוב מ'תנופה בגבעה', רשימתו של ברודני כיהן כסגן ראש עירייה בהתנדבות וזאת בעקבות הבטחה של ברודני לפני הבחירות הקדומות כי לא יתמנו סגנים בשכר. כך נחסכו לקופה העירונית כ- 8 מליון שקלים שהלכו לטובת האזרח.

"אנו קוראים לכל ראשי הסיעות להצהיר שהם מוותרים על סגן בשכר לטובת קידום העיר גבעת שמואל" קרא השבוע ראש העיר גבעת שמואל ברודני לראשי הסיעות "רשימת 'תנופה בגבעה' מצהירה שהיא לא תדרוש סגן בשכר לאחר הבחירות כפי שקיימה בקדנציה הקודמת. אני קורא לכל שאר ראשי המפלגות להצטרף לדרישה זו וכך נתעל את הכסף שייחסך למען העיר ותושביה", כך אמר ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני.

פעילות כלכלית נכונה של ראש העיר ברודני הביא בשנים האחרונות לצמצום ניכר בגירעון בקופת העיר גבעת שמואל. בעקבות כך, עיריית גבעת שמואל הוכרזה ע"י משרד הפנים כעירייה עם איתנות פיננסית ומבקר העירייה שיבח את ההתנהלות העירייה.

מנגד, במטה "הבית היהודי" בגבעת שמואל אומרים לכיפה כי ”נציגי הבית היהודי בגבעת שמואל עסוקים בימים אלו בעיצוב פני העיר בחמש השנים הבאות. לצערנו, לחברי הרשימה אין את הזמן הפנוי לדון ולחלק תיקים או סגנים, זוהי לא מטרתנו בבחירות הקרובות. בימים שנותרו עד ליום הבחירות אנו פועלים במרץ לשכנע את תושבי העיר שחשוב לשמור על גבעת שמואל, לשמור על הסטטוס קוו, לשמור על תקציב מאוזן, לשמור על בניה נמוכה ובקיצור לשמור על ראש העירייה.“.