פעילויות לפורים - לא רק לילדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/18 11:50 ג באדר התשעח

פעילויות לפורים  - לא רק לילדים
פורים, צילום: שאטרסטוק

במהלך חופשת פורים 28.2-3.3.18 בין השעות 9:00-17:00 תתקיים חגיגה שמחה וצבעונית בה יוכלו המבקרים לראשונה לקחת חלק בפעילות החדשה "הרפתקה במהות-אי".

מהותאי הוא אי שכולו הרפתקאות. בין העצים, החופים, החיות וההרים מסתתרות חידות מסקרנות, משימות מגוונות ומטמון אחד יחיד ומיוחד שעליכם לגלות! בעזרת כתב חידה יוצא דופן יפגשו הילדים עם אתגרים מסקרנים ועם ערכים, חלומות ושאיפות. הפעילות מתקיימת בשתי רמות קושי, לילדים בכיתה א-ב ולילדים בכיתות ג-ו בגילאי 7-12. משך הפעילות: כשעה ורבע. מחיר: 25 ₪ לילד (מבוגר בחינם)

הקטנטנים יוכלו לצפות בהצגה "מסע בארץ האור", הצגת יחיד קסומה וערכית המספרת את הסיפור של אור וחברו הטוב, קופי הקוף. יחד הם יוצאים למסע בעקבות מפת אוצר מסתורי. תוך כדי המסע הם לומדים להכיר את עצמם, את הייחודיות שלהם ואת היופי בשיתוף פעולה. בהצגה משולבות משימות והפעלות המזמנות אפשרות ביטוי. לאחר ההצגה תתקיים פעילות יצירה בעקבות הסיפור. הפעילות מתאימה לגילאי 4-6. משך הפעילות: כשעה. מחיר: 25 ₪ לילד (מבוגר בחינם)

הפעילות החוויתית במהותי מזמינה את המשתתפים, הורים וילדים, לצאת למסע היכרות עצמית המעורר מחשבה על איך כל אחד מאתנו יכול להשפיע על סביבתו. הפעילות כוללת תחנות אינטראקטיביות כשבכל אחת מהן הפעלה מרתקת. התחנות יוצרות יחד מסלול מעגלי שמגרה את הדמיון והיצירתיות, המחשבה והסקרנות, ומאפשר לכל אחד להרגיש שהוא יחיד ומיוחד. הפעילות מתאימה מיטבית לגילאי 8-12, אך תותר כניסה מגיל 7. משך זמן הסיור: כשעה ורבע, מחיר: 25 ₪ למשתתף.

מסע בארץ האור

מסע בארץ האורצילום: עופר עמרם

בנוסף לכל אלה, יתקיים הפנינג פורים חגיגי ויצירתי עם פעילויות שונות ומגוונות. יחד עם מאפרת שתעניק איפור אישי מרהיב לכל ילד. ההשתתפות כלולה במחיר כרטיס הכניסה ומאפשרת להורים ולילדים עוד זמן איכות משותף ומלא דמיון לפני ואחרי הפעילות המרכזית.

כתובת: מרכז מהותי, רח' שאול המלך 21 (ברחבת  הקאמרי). הביקור בתיאום מראש בטלפון.

03-7181333  או באתר. יש להתעדכן באתר בשעות הפעילות המדוייקות.

 

היכל הקרח חולון

היכל הקרח Ice Peaks בחולון, מזמין אתכם לחגוג את חג הפורים באווירת חג משעשעת. בובת פינגווין חדשה מצטרפת לסמל ההיכל, ואתם מחליקים, מצטלמים, מתייגים ומקבלים תמונת מגנט מתנה למזכרת, בימים. רביעי- שישי 28.2-02.03!

אם אתם מלווים את הילדים לבילוי במתחם, תוכלו לבלות את הזמן בבית הקפה - ללא תשלום כניסה. התשלום הוא לעולים על משטח ההחלקה בלבד.  כניסה למבוגר (45 דקות) - 70₪ בלבד. בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך.

שעות הפעילות בפורים :

יום רביעי 28.2 – 10:00-23:00 , יום חמישי 1.3 – 10:00-23:00 , יום שישי 2.3 – 11:00-22:00 ,

כניסה אחרונה למשטח ההחלקה תתבצע כשעה לפני מועד הסגירה. בכל שעתיים וחצי לערך מתבצע ניקוי של משטח.

 

פינגווין - היכל הקרח

פינגווין - היכל הקרחצילום: יח"צ