אמ"ית בר אילן נבחר למצטיין בתחום עתודה מדעית טכנולוגית

בית החינוך הינו בעל אחוז הבוגרים הגבוה ביותר שסיימו בגרות הכוללת חמש יח"ל במתמטיקה ועשר יחידות טכנולוגיות. "מעודדים את תלמידינו למצוינות והגשמה עצמית בכל תחום", אמר המנהל תומר שופר

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/18 09:55 ז באדר התשעח

אמ"ית בר אילן נבחר למצטיין בתחום עתודה מדעית טכנולוגית
מנהל אמי"ת בר אילן, תומר שופר, מקבל את תעודת ההצטיינות, צילום: לע"מ

משרד החינוך בחר בבית החינוך אמי"ת בר אילן גוש דן (ע"ש גינזבורג) כבית הספר המצטיין בארץ לשנת תשע"ז בתחום עתודה מדעית טכנולוגית.

בית החינוך הינו בעל אחוז הבוגרים הגבוה ביותר שסיימו בגרות הכוללת חמש יח"ל במתמטיקה ועשר יחידות טכנולוגיות, מבין 280 בתי חינוך המשתתפים בתכנית "העתודה המדעית הטכנולוגית" (עמ"ט). כמו כן, הוא המוסד היחיד ברשימת המצטיינים שמשתייך לחיוך הממלכתי דתי.

בטקס שנערך השבוע במוזיאון המדע בירושלים, הוענקה תעודת ההצטיינות למנהל תומר שופר ולצוות העמ"ט בבית החינוך, בהובלת הרכזות שני בראל וליאת כרמון. את התעודה העניקו ד"ר עופר רימון סמנכ"ל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע במשרד החינוך, ויגאל דור מנהל אגף מצוינות בחינוך הטכנולוגי.

בטקס לקחו חלק גם הרב אבי רוקח מנהל קהילת מרכז, וד"ר צבי יארבלום ראש תחום חינוך טכנולוגי בבית החינוך.

"אנו מעודדים את תלמידינו למצוינות והגשמה עצמית בכל תחום, ומאמינים בפיתוח מיומנויות טכנולוגיות מתקדמות אשר מקדמות אותם לא רק להצלחה אישית אלא גם לתרומה משמעותית למדינה", אמר המנהל תומר שופר.

ד"ר אמנון אלדר, מנהל רשת אמי"ת, בירך את בית החינוך והעומד בראשו על ההישג, ואמר כי "רשת אמי"ת שמה דגש על העצמת המצוינות בקרב תלמידים בעלי פוטנציאל להגיע להישגים יוצאי דופן בתחומי הטכנולוגיה והסייבר".

צוות המורים באמי"ת בר אילן

צוות המורים באמי"ת בר אילןצילום: לע"מ