חיים פריילכמן מונה ליו"ר חבר הנאמנים של ´התלמוד הישראלי´

מנכ"ל בנק איגוד הפורש רואה החשבון חיים פרייליכמן מונה לתפקיד בהתנדבות ויפעל להרחבת הפרויקט בארץ ובחו"ל

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/05/14 13:29 יא באייר התשעד

חיים פריילכמן מונה ליו"ר חבר הנאמנים של ´התלמוד הישראלי´
חיים פרייליכמן, צילום: חיים פרייליכמן

רו"ח חיים פרייליכמן, שסיים בימים אלו את תפקידו כמנכ"ל בנק איגוד, התמנה לשמש בהתנדבות כיו"ר חבר הנאמנים של מפעל 'התלמוד הישראלי'

'התלמוד הישראלי', פרי יוזמתם של צילית ומאיר יעקבסון , בעלי חברת התרופות 'מדיסון פארמה' המפעילה את הפרויקט, כולל 7 כרכים של התלמוד הישראלי, המקיפים את כל הש"ס על פי סדר הדף היומי. כרכי התלמוד הישראלי ערוכים ומעובדים לילדים , וללימוד משותף בבית הספר ובקהילה. במקביל לשבעת הכרכים , יוצאת לאור מדי שבוע ערכת העשרה בעריכת מאיר יעקבסון ואבי רט - הכוללת סיכום שבועי של הדף היומי לילדים וכן מדורים נוספים המחברים את התלמוד להוויה הישראלית ולהיסטוריה היהודית. אתרי הפייסבוק והאינטרנט של התלמוד הישראלי יספקו חומרי לימוד נוספים, סרטים הממחיזים קטעי תלמוד , ושיטות לימוד, ויהוו כתובת להורים ואנשי חינוך להנגשת התלמוד לילדים והנוער.

רו"ח חיים פרייליכמן, הציג בפני הנהלת הפרויקט את חזונו להקמת חבר נאמנים לפרויקט בארץ ובעולם, מתוך מטרה לגייס משאבים ותמיכה ציבורית, ובכך לסייע לפרויקט להרחיב את מעגלי ומוקדי הלימוד של התלמוד הישראלי, לחזק את הזהות היהודית, ולהעצים את המשפחה והקהילה. הפרויקט, הזוכה להערכה רבה של אנשי מקצוע במשרד החינוך, כבר פועל בבתי ספר רבים ברחבי הארץ, ולקראת שנת הלימודים הבאה כבר מתוכננת הרחבה והעמקת הפרויקט לבתי ספר רבים נוספים. במקביל, גם קהילות רבות בארץ ובחו"ל מגלות ענין רב בפרויקט ובהתחברות אליו, כאשר כבר עתה פועלים ברחבי הארץ והעולם כמאה מוקדי לימוד יומיים ושבועיים.