הדוס מהמרכז האקדמי לב שזכה באוסקר

יאיר שריידר, תושב חברון, זכה בפסל הזהב ב"פסטיבל המדיה העולמי" המקביל לפרס האוסקר בתחום אקטיבציות שיווקיות במדיה.

חדשות כיפה נדב פולק 18/06/17 19:19 כד בסיון התשעז

הדוס מהמרכז האקדמי לב שזכה באוסקר
ירון פאריזון, יאיר שריידר, ענת אנגלמן הירשהורן וגלעד קט, צילום: יחצ

מותג Head&Shoulders בישראל בהובלת מנהל המותג יאיר שריידר, תושב חברון, בוגר החוג להנדסת תעשייה וניהול במרכז האקדמי לב זכה בפסל הזהב ב"פסטיבל המדיה העולמי" שנערך ברומא בקטגוריית "קמפיין החסות הכי טוב".

 

את הפרס קיבל שריידר על הקמפיין "מאמן ראש  חדש למכבי" שיצא לפני שנה יחד עם קבוצת מכבי תל אביב כאשר לאחר ההפסד בחצי הגמר פוטר המאמן מתפקידו והמותג עלה בתזמון מושלם עם הקמפיין. כך למשל מי שקרא ב Ynet  על פיטורי המאמן מהקבוצה ראה מיד לאחר מכן שכביכול ניקולא וויצ'יץ' מכריז על בואו של המאמן החדש שחקן ה-NBA טדי בראון שמכריז כי מה שהשחקנים זקוקים לו באמת הוא השמפו של המותג. חלק אחר של הקמפיין כלל חלוקת כובעים לכל האוהדים במשחק שבודק האם יש לאוהד קשקשים.

 

הפרס הינו מקביל לפרס האוסקר בתחום אקטיבציות שיווקיות במדיה וניגשים אליו מאות קמפיינים מכל רחבי העולם. הקמפיין, שהיה היחיד מישראל שהגיע לקו הגמר, התעלה ביצירתיות ומקוריות שהפגין מעל מותגים בינלאומיים נוספים כמו קוקה-קולה, גוגל, יונילוור ומארצות מכל רחבי העולם כמו ארה"ב, אנגליה, הודו, ברזיל.

 

שריידר מנהל את המותג מזה כשנה וחצי כאשר את דרכו בחברה החל כמתמחה בסיועו של מדור ההשמה במרכז האקדמי לב לאחר שביום גיוס עובדים של החברות הגדולות במשק שהתקיים במרכז האקדמי לב, הגיש את קורות החיים והתקבל לעבודה בחברה, ועם סיום לימודיו מונה למנהל המותג.

 

יחד עם שריידר עלו לקבל את הפרס גם ענת אנגלמן הירשהורן מנהלת מדיה פרוקטר אנד גמבל, ירון פאריזון, וגלעד קט מסוכנות מדיה קום.