גם בישראל היום מנסים: ערוץ יהדות חדש עלה לאויר

אחרי שמרבית ערוצי היהדות באתרים נסגרו, ישראל היום משיקים ערוץ יהדות באתר האינטרנט שלהם. עורך הערוץ : "מוזמנים להציע סיפורים, להעיר הערות ולקרוא כתבות וידיעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/18 14:55 ו בשבט התשעח

גם בישראל היום מנסים: ערוץ יהדות חדש עלה לאויר
ערוץ יהדות בישראל היום, צילום: צילום מסך

אחרי שאתר NRG  נסגר, עשרות כותבים עברו לעבוד תחת אתר "ישראל היום", חנן גרינווד, מי שהיה עורך באתר כיפה וכתב בNRG , עבר גם הוא לעבוד תחת "ישראל היום" והיום הוא מספר על פתיחתו של ערוץ היהדות באתר 

הבשורה על הערוץ החדש

הבשורה על הערוץ החדשצילום: צילום מסך

במאמר מערכת שפורסם היום באתר נכתב:  "לפני כמה חודשים ביטול מתווה הכותל גרם לסערה, אבל מרוב רעש לא לכולם היה ברור על מה המהומה בכלל. כשחוק המרכולים אושר ממש לאחרונה, רבים הביעו זעם - אבל לא הבינו עד הסוף מהן ההשלכות של המהלך. ערוץ היהדות ירחיב בנושאים אקטאוליים מסוג זה - אם בפרשנות, בדעות או בידיעות שלא זוכות להגיע לחדשות הכלליות. 
בערוץ החדש תוכלו למצוא גם את הכתבות והעדכונים המעניינים ביותר מעולם היהדות. המהומה בישיבה שמסעירה את העולם החרדי, שירות הנשים בצה"ל שגורם לקרעים בציונות הדתית, או בית הספר היהודי בחו"ל שהחליט לארח דראג קווין לשבת. עוד בתפריט שלנו: מדור שישבור מיתוסים עתיקים, פרשנויות על פרשת השבוע, וכמובן פינת "שאל את הרב" עם שאלות פיקנטיות ומעניינות מאי פעם."

 האם ערוץ יהדות כזה ישרוד ? אחרי שערוץ  NRG  יהדות נסגר (וגם האתר) וגם ערוצי היהדות במאקו ובוואלה נסגרו, אנחנו מאחלים בהצלחה לערוץ ולחנן ומחזיקים אצבעות שיחזיק מעמד הרבה זמן.