יש לנו הפתעה הלילה: עומר אדם ויונתן רזאל בדואט מיוחד

הכוכב עומר אדם אירח אתמול במהלך הופעה את הזמר הסרוג יונתן רזאל | השניים ביצעו את אחד הלחנים היותר מוכרים של רזאל לתפילת והיא שעמדה| בהמשך ההופעה הקדיש עומר אדם שיר לבראל שנפצע בגבול הרצועה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/08/21 10:28 טו באלול התשפא

יש לנו הפתעה הלילה: עומר אדם ויונתן רזאל בדואט מיוחד
עומר אדם., צילום: פלאש 90, דוד כהן

עומר אדם, אחד הזמרים המוצלחים בישראל נמצא בימים אלה בסיבוב הופעות מיוחד ברחבי הארץ. אדם מארח במופעיו מיטב אומנים ואתמול הוא הפתיע עם זמר אחד שאמנם נראה שאין להם הרבה במשותף אבל ביחד הם שרים בצורה יוצאת דופן. בהמשך ביקש אדם מהקהל להתפלל יחד לרפואת בראל שמואלי בן ניצה.

אדם אירח את היוצר והזמר יונתן רזאל והשניים ביצעו יחד דואט מרגש. יונתן רזאל מוכר כזמר שכתב והלחין לא מעט להיטים אבל דואט אחד שלו זכור ומפורסם במיוחד ואותו הוא ביצע גם אתמול יחד עם עומר אדם. השניים שרו את "והיא שעמדה" בלחן של רזאל. לחן שהתפרסם בדואט הזכור עם יעקב שוואקי.

הביצוע היה מרגש במיוחד והקהל הצטרף לשירה הסוחפת באווירת הימים הנוראים וההסלמה בדרום בסוף השבוע, שם נפצע החייל בראל מירי אקדח. אתמול במהלך ההופעה ביצע אדם את המזמור שיר למעלות ולפני הביצוע פנה לקהל ואמר: "כולכם שמעתם על התקרית הנוראית בגבול עזה, והחייל שלנו שנמצא במצב אנוש. אני רוצה שכולכם תשירו איתי יחד לרפואת בראל שמואלי בן ניצה.