יובל דיין בשיר חדש: "אתה בכולם"

סינגל חדש לזמרת האהובה, שהתקרבה לדת בשנים האחרונות, ושרה בו על המקום של האמונה בחייה. בסוף השיר - פסוק ששר זמר אהוב נוסף | צפו בקליפ

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/21 10:10 כד באדר התשפא

יובל דיין בשיר חדש: "אתה בכולם"
שיר חדש ליובל דיין, צילום: דוד אוריאן

אחרי שכבשה את המצעדים עם הלהיט הענק "שרק תחייך", הזמרת יובל דיין משחררת היום (ב') שיר נוסף פרי עטה - "אתה בכולם". זהו השיר השני שמוציאה דיין בתקופת קורונה, ובו היא שרה על המקום של האמונה בחייה. דיין, שהתקרבה לדת בשנים האחרונות, ומדברת על כך רבות ברשתות החברתיות, מארחת את הזמר עידן עמדי בסוף הסינגל החדש, שבו הוא שר את הפסוק: "לב טהור ברא לי אלוהים ורוח נכון חדש בקרבי".

במילות השיר, דיין לא מפחדת לדבר על המקום של אלוהים בחייה: "כשאני מסתכלת על הנצח, הוא ממלא לי את ההווה ולא משאיר אותי לבד בשום מצב. בבקרים כמו בלילות, כשמואר וכשחשוך. גם ואולי במיוחד ברגעים שאני פחות טובה בהם. בשקרים, בשריטות ובחרטות - יש מישהו שהוא תמיד איתי".

דיין סיפרה על המשמעות של יצירת שיר בתקופת קורונה: "בתקופה השברירית הזאת, חשוב לי לדבר על דברים מוחלטים שלא משתנים אף פעם. "אתה בכולם" הוא פיסה יציבה מהלב שלי לשלכם". הזמרת שיתפה כיצד השפיעה עליה התקופה האחרונה: "במירוץ החיים שהפך לי למרדף התרכזתי במה חסר לי כל הזמן, והעצירה בתקופה הזו שינתה לי את כיוון ההסתכלות מ"כמה עוד לא" ל"כמה כבר כן", ובמקום לחפש מה חסר לי, אני מלאה במה שיש.

צפו בקליפ:

 

 

אתה בכולם / יובל דיין 

מילים ולחן: יובל דיין
עיבוד והפקה מוזיקלית: תומר בירן

המדרגות לפעמים חשוכות
בדרך אליך
אתה לא תמיד עונה,
זורקת מטבע
מתפזרת בין שני עולמות
תחכה לי ברווח
אתה כאן, אתה שם
אין מקום שתשכח

אנשים מגיעים,
פורקים סחורה,
מתמלאים, ממשיכים
ואתה

הבקרים, הלילות,
השירים, התפילות השקטות
אתה בכולם
הפחדים, השריטות,
השקרים, החרטות
אתה בכולם

מערכת יחסים שכזאת
הקווים מול הנצח
כמה עוד מקום יש לי אצלך?

אנשים מגיעים
פורקים סחורה,
מתמלאים, ממשיכים
ואתה

הבקרים, הלילות,
השירים, התפילות השקטות
אתה בכולם
הפחדים, השריטות השקרים
החרטות

אתה בכולם
אתה בכולם