השכיבני לשלום - מילותיה של נעמה הנקין הי"ד הפכו לשיר

את שיר התפילה המרגש כתבה נעמה הנקין כשהייתה בת 25. הזמרת ליאת יצחקי החליטה להלחין את השיר ולבצע אותו לראשונה בכנס לזכרה של נעמה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 10/05/16 12:51 ב באייר התשעו

השכיבני לשלום - מילותיה של נעמה הנקין הי"ד הפכו לשיר
רבקה נרקיס אריאל, פייסבוק, צילום: רבקה נרקיס אריאל, פייסבוק

את השיר 'השכיבני לשלום' כתבה נעמה הנקין הי"ד כשהיתה בת 25. מילות השיר מתכתבות עם תפילה הנאמרת לפני השינה ומביעות את המתיקות והרכות הילדותית רגע לפני שהעיניים נעצמות.

בחג הסוכות האחרון, חזרו נעמה ומשפחתה לביתם, באחד הצמתים נקלעו למארב בו נרצחו נעמה ובעלה איתם בידי מחבלים למול ארבעת ילדיהם הרכים. השיר שנכתב כשיר ערש מחבק ומרגיע קיבל תפנית עם הרצח ומילותיו הפכו לשיר פרידה ואמירת שלום מרגשים.

"את השיר הלחנתי לבקשת המשפחה ושרתי בכנס גדול לזכרה של נעמה בציון חודש למותה. לא מזמן הקלטתי את השיר במטרה להעניק אותו לסבא ולסבתא שהפכו ברגע אחד גורלי להורים לארבעת הילדים של נעמה ואיתם. טרם מסרתי את השיר, וזו הפעם הראשונה שאני שולחת אותו בגרסתו המוקלטת, בתקווה שיעניק נחמה לאלה שאיבדו את יקיריהם ויפרוש שלומו על כולנו", מספרת הזמרת והיוצרת, ליאת יצחקי.

עיבוד והפקה מוסיקלית: עדי חייט

[embed]

]

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן