פרפר נחמד חוזרת לעונה חדשה עם כל הדמויות האהובות

התגעגעתם לשבי, אוזה, נולי ובץ? 16 שנה אחרי שירדה מהאוויר בכאן חינוכית רוצים להשיב את התכנית לעונה חדשה. בימים אלה פונים לחברות הפקה שייקחו על עצמן את המשימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/02/20 19:03 ט בשבט התשפ

פרפר נחמד חוזרת לעונה חדשה עם כל הדמויות האהובות
אוזה ושבי, צילום: באדיבות הטלוויזיה החינוכית

אחת מתכניות הילדים הפופולריות ביותר בישראל "פרפר נחמד" ייתכן ותחזור לטלוויזיה בעונה חדשה. כאן חינוכית הודיעו כי יחזירו לחיים את "פרפר נחמד", וכי הפקת עונה חדשה לגמרי נמצאת בשלבים ראשוניים מאוד. בערוץ הבטיחו כי הדמויות האהובות תחזורנה בתוספת המדובבים המקוריים, אך טרם נבחרו מנחים חדשים.

כזכור לפני חודשיים הודיעו כי 18 בובות של חינוכית נעלמו ביניהן הבובות של שבי, אוזה, נולי ובץ. בעקבות כך התכנית תיצור בובות חדשות שישמשו את התכנית. אבדן הבובות עורר רגש נוסטלגי ונוצרה דרישה בציבור להחזיר את התכנית.

"זה עורר נוסטלגיה שהפתיעה אפילו אותנו. קיבלנו המון פניות וזכינו לשיתוף פעולה רחב מהציבור, ופתאום היה ביקוש היסטרי. עשינו סקר שבדק מהי תוכנית הילדים האהובה ביותר בטלוויזיה בכל הזמנים, וגילינו ש'פרפר נחמד' מובילה בפער משמעותי. לכן החלטנו להחזיר אותה לעונה חדשה" כך סיפרה דוברת הערוץ.

 

   

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן