מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הפטריוטים בנתון הגבוה ביותר מאז המלחמה

בזמן שכולנו נצמדים למסכים, ערוצי הטלוויזיה ממשיכים להיאבק על הרייטינג. תכנית הפטריוטים של ערוץ 14 שברה אתמול שיא כשהגיעה לנתון הגבוה ביותר שלה מאז תחילת המלחמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/23 11:12 יב בחשון התשפד

הפטריוטים בנתון הגבוה ביותר מאז המלחמה
הפטריוטים, צילום: ערוץ 14

כמעט שלושה שבועות חלפו מאז תחילת המלחמה ובערוצי הטלוויזיה מתחילים להיכנס לשגרת מלחמה. לצד משדרי חדשות אקטואליים מסביב לשעון, שולבו גם תוכניות בידוריות כמו ארץ נהדרת וזהו זה, ותוכניות התחקירים חזרו לקדמת הבמה עם עיסוק מקיף בסיפורי הגבורה של המלחמה. מי שלא חווה שינוי משמעתי ברצועת הפריים טיים הוא ערוץ 14, שגם בטרם המלחמה שידר אקטואליה עם תוכנית הפטריוטים.

תוכנית הפטריוטים שברה שיא - עובדה במקום הראשון

אתמול שבר ערוץ 14 שיא נוסף עם הפנל המצליח כאשר תכנית הפטריוטים רשמה 9.5% רייטינג, הנתון הגבוה ביותר של התכנית מתחילת המלחמה. עובדה של אילנה דיין, הגיעה לראש הטבלה עם 17.6% כשהביאה את סיפור הגבורה על הרבש"צית שהצילה את קיבוץ ניר עם. למקום האחרון הגיע רשת 13 שהמשיכה עם משדר החדשות גם בזמן הפריים טיים, ואילו תוכנית זהו זה המיתולוגית בכאן 11 הגיעה למקום השלישי עם 6.9%.

במהדורות החדשות, ערוץ 14 שומר על הנתונים הגבוהים אליהם התרגל מאז תחילת המלחמה ומגיע ל-8.5% אך עדיין רחוק מאוד מערוץ 12 שהגיע למקום הראשון בפער משמעותי - 20.5%, למקום השלישי הגיעה שוב, מהדורת החדשות של ערוץ 13 עם 7.1% ואילו למקום האחרון הגיעו חדשות כאן עם 5.5% בלבד.