בשורה משמחת מעריצי "קופה ראשית"? קבלו בשורה משמחת

סדרת הסאטירה שסיימה לאחרונה את עונתה הרביעית תשוב לעונה נוספת, כך הודיעו יוצרי הסדרה. עונתה האחרונה של הסדרה הגיעה לשיא בנתוני הצפייה, כ- 30% יותר מהעונה הקודמת

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 11:19 כח באלול התשפג

מעריצי "קופה ראשית"? קבלו בשורה משמחת
חוזרת לעונה חמישית, קופה ראשית, צילום: משה נחומיביץ'

העונה הרביעית של קופה ראשית הסתיימה רק אתמול (ד'), אבל אם אתם כבר מתגעגעים לכוכבה, שירה ואנטולי, תשמחו לדעת שקומדיית המצבים המצליחה של תאגיד השידור, "קופה ראשית", תחזור באופן רשמי לעונה החמישית. בהודעה מטעם "כאן" נכתב הבוקר: "כאן מודיעים על חידוש עונה חמישית לסדרה 'קופה ראשית'". טרם פורסם מתי יחלו הצילומים.

שיא בנתוני הצפייה של הסדרה

סדרת המערכונים מגוללת באופן סאטירי את חוויית הקניה בסופר הישראלי (סניף רשת "שפע יששכר" ביבנה), כמו גם את היחסים בין הלקוחות לעובדי הסופר וכן התנהלות העובדים בשגרה. הסדרה מלווה ב"ראיונות" של עובדי המרכול והלקוחות הקבועים המלווים את ההתרחשויות בכל פרק. הדמויות בסדרה מנהלות לעיתים דיאלוגים עם "המראיין", אורן שינקין.

קופה ראשית

קופה ראשית, צילום: קובי אוזינג׳י

הסדרה זכתה לאהדה רבה בקרב המבקרים והצופה הישראלי. עקב ההצלחה, הסדרה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2020 בקטגוריית "קומדיית המצבים הטובה ביותר". בשנת 2021 זכתה באותה קטגוריה בשנית. בחודש אפריל האחרון עלו שלושת עונות הסדרה לשידור בנטפליקס. העונה האחרונה של הסדרה הגיע לשיא בנתוני הצפייה הפרק האחרון לעונה זכה ל 8.2 נקודות רייטינג וממוצע העונה היה 8.1, 30% יותר מהעונה הקודמת.