הצצה הדייר החרדי באח הגדול נשבר: "קשה לי מאוד להסתכל על זה"

יענקי גולדהבר, הדייר החרדי בבית "האח הגדול" ברשת 13, נחשף לריב סוער בין דיירי הבית ושיתף בבחירה שלו לא לקחת חלק בריבים ובתחושות האישיות שלו, "קשה לי מאוד להסתכל על זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/23 18:35 כה בסיון התשפג

הדייר החרדי באח הגדול נשבר: "קשה לי מאוד להסתכל על זה"
יענקי גולדהבר, האח הגדול, צילום: צילום מסך רשת 13

בית האח הגדול סוער: כידוע, דיירי הבית נאלצים להתחלק יחד באוכל, אותו הם קונים בתקציב משותף ודי מצומצם. בפרק שישודר הערב (ד'), כמה מדיירי הבית גילו כי סתיו, אחת ממשתתפות העונה, מחביאה אצלה חלק מהאוכל ושומרת אותו לעצמה בלבד. הגילוי הוביל לסערה בבית והדיירים תקפו את סתיו בצעקות. "את גנבת, שקרנית, גועל נפש", הטיחו בה חלק מהדיירים.

יענקי גולדהבר לא לוקח חלק בריבים: "אני בוחר בשתיקה"

יענקי גולדהבר, הדייר החרדי בבית האח שזוכה לאהדה רבה בקהל, נחשף גם הוא לסיטואציה. בשיחה עם אתי ייטב הוא שיתף בתחושותיו כלפי המקרה. "אין לי כוח לדברים האלה", הודה גולדהבר, "קשה לי מאוד להסתכל על זה". ייטב הסכימה איתו. "יש משפט יהודי שאומר 'דברי חכמים בנחת נשמעים'", המשיך הדייר החרדי, "בכל מצב, גם אם רוצים להוציא אותנו מהכלים בסוף נדבר בנחת ולא נרים את הקול אחד על השני. גם אנחנו עצבניים, אני בוחר בשתיקה". חברתו הוסיפה וציטטה את המשפט, "כל המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק בעולם הבא", ויענקי סיכם, "לכן אני לא לוקח פה חלק בשום דבר כזה, כי קשה לי עם זה".