שלושה זוגות המשיכו, הדתל"ש בחוץ - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה

בפרק ההחלטה של אהבה חדשה יובל המשיכה להיבהל מהפרדת כלים במטבח, רועי פרץ בבכי מול הפסיכולוגית, נויה ודור הלכו לשחק כדורסל ודניאל פקפקה בדאגה של מולי - אז מי בחר להישאר יחד ומי הלך הביתה?

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/03/23 13:05 כט באדר התשפג

שלושה זוגות המשיכו, הדתל"ש בחוץ - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה
יובל נבהלה מהפרדת כלים, צילום: צילום מסך רשת 13

בפרק הקודם של "אהבה חדשה" ארבעת הזוגות בילו יחד והכירו זה את זו. יובל ומאיר נחשפו לפערי הדת בניהם, דניאל ומולי נחשפו לפערי הקלילות, רועי ולי-ים נחשפו לפערי המגע ונויה ודור, כנראה, לפערי הרצון לנקות. בפרק ששודר אתמול (ג') הזוגות הגיעו ליום השלישי, ונאלצו לקבל החלטה - האם הם ממשיכים יחד או נפרדים.

תקרית הקפה של מאיר

הפרק נפתח בתקרית הקפה הדרמטית של מאיר. הדתל''ש ישב לשתות קפה רגוע של בוקר, כשלפתע נשפכה כוס הקפה על השולחן, על הרצפה ועל בגדיו. לכאורה, סיטואציה שיכלה להיגמר בניגוב סמרטוט והמשך יום שלו, אבל ליובל היו מטענים קודמים על מאיר וזו הייתה הזדמנות מצוינת עבורה לפרוק אותם. הוא אמנם מיהר להביא מגב ולנקות את השולחן, אבל היא כבר לקחה את הפיקוד והעיפה אותו החוצה.

מאיר המתוסכל עמד בצד בחוסר אונים, כשהוא לא יודע כיצד לפעול בסיטואציה, ויובל ניגבה את הרצפה ונראה שרצתה לנגב בעיקר אותו. בהמשך הפרק הם פתחו את הנושא ויובל התרגזה שמאיר לא הציע לעזור לה. אין ספק שאין דבר מעצבן יותר מאדם שעומד ומסתכל עליך כשאתה מנקה, אבל בסיטואציה הזו לא נראה שהיה למאיר יותר מדי ברירות.

תקרית הקפה של מאיר

תקרית הקפה של מאיר צילום: צילום מסך

רועי הוכיח את הרגישות שלו

הפרק המשיך עם שיחת בוקר של רועי ולי-ים, בה היא טענה שרועי לא מראה מספיק שיש לו רגש. רועי העיד על עצמו שהוא דווקא רגיש, וזו נרגעה והסתפקה בהתחייבות. בהמשך הפרק השניים בילו יחד בסדנת קרמיקה אינטימית במיוחד, ולאחריה התיישבו שוב לשיחה, איך לא, על המגע. רועי שוב הדגיש ושיתף עד כמה המגע חשוב לו, ולי-ים שוב ניסתה להסביר שלכל דבר קצב משלו.

רועי הזדרז להוכיח את הרגישות עליה דיבר בבוקר, ובשיחה כנה עם הפסיכולוגית על הפתיחות ועל הכמיהה לרגש הוא פצח בדמעות. השיחה גרמה לו להבין שהוא כן מעוניין בפרטנרית שציוותו לו, אך לא לגמרי ברור עד כמה היא מעוניינת בו.

צילום: צילום מסך רשת 13

דור קם מבואס ונויה התבאסה עליו

נויה ודור פתחו את הבוקר השלישי שלהם באנרגיות שליליות. דור קם הפוך וטען שלא ישן בלילה, נויה התבאסה על מצב הרוח שלו, דור התבאס על התגובה שלה וכך השרשרת המשיכה. בהמשך הפרק השניים דיברו על הסיטואציה המביכה מהפרק הקודם, כשדור הצהיר, "אני רוצה אותך, נויה", וזו נבהלה. נויה הסבירה לו שההצהרה הבהילה אותה וגרמה לה להרגיש שהיא עלולה לפגוע בו.

משם השניים הלכו למשחק כדורסל משותף, שקצת הקליל את האווירה המתוחה בניהם. דור נהנה לראות את נויה מחייכת סוף סוף, ונויה התלהבה לראות את דור לוקח שליטה. היה מעניין לראות איך מצד אחד נויה רוצה להוביל את הקשר, ומהצד השני קצת מצפה שיוביל בעצמו.

צילום: צילומסך רשת 13

דניאל פתחה את הבוקר עם ספקות

את הבוקר שלה דניאל פתחה עם הרבה ספקות. מולי דאג לה, כהרגלו, שתאכל ותשתה, ודניאל התקשתה להאמין באותנטיות שלו. "אין בן אדם כזה", היא הטיחה בפניו. מולי לקח את הטענות בקלילות והומור, והסביר לה שהכל אמיתי. הפסיכולוגים של התכנית ידעו לנתח בחוכמה שדניאל לא רגילה לזוגיות כזו, בה הצד השני דואג לה ורואה אותה.

בהמשך הפרק השניים הגיעו יחד לסדנת ציור והכינו ציור משותף. מאז החלו את דרכם המשותפת, זו הייתה הפעם הראשונה שהם באמת נהנו יחד. הם צחקו, שוחחו, ומולי הצליח להדביק את דניאל בקלילות שלו. היה אפשר לראות על דניאל שהיא נהנתה, ובעיקר שמחה מהאפשרות להשתחרר לכמה שעות.

צילום: צילומסך רשת 13

הדת הכריעה - יובל בחרה לא להמשיך עם מאיר

הפרק הסתיים בהחלטות של שלושת הבנות ושל רועי. ההחלטה של דניאל ומולי להמשיך יחד הייתה מתבקשת אחרי היום החיובי שעבר עליהם, ושניהם הסכימו פה אחד לתת הזדמנות לקשר. גם נויה ודור, על אף הדרמות שהספיקו לספק בשלושת הימים, החליטו לתת הזדמנות נוספת ולהמשיך לשלושה ימים נוספים. יובל, שהפרדת הכלים הפחידה אותה מהרגע הראשון, לא הפתיעה במיוחד כשבחרה לסיים את הקשר ושלחה את מאיר לארוז מזוודה.

הזוג "ההפוך" נקלע לדרמה לא ברורה, כשל-ים פרצה בדמעות ברגע ההחלטה אך בחרה בתשובה חיובית, וגם הם ימשיכו איתנו לשלושה פרקים נוספים. בפרק הבא הזוגות ישירו ביחד קריוקי, וקשה לראות איך דבר טוב יכול לצאת מחבורה של זייפנים צורחים למיקרופון. נחכה ונראה.

צילום: צילום מסך רשת 13