חנוך דאום נפגש עם נכים וחולים סופניים בסדרה חדשה

המגיש והקומיקאי משיק סדרת טלוויזיה חדשה בתאגיד השידור הציבורי, ובכל פרק חנוך עולה לבמה עם מופע סטנדאפ שנכתב במיוחד כשמולו באולם, בשורה הראשונה, יושבים המשתתפים בפרק: שמנים, לקויי ראייה ואלמנים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 06/10/22 12:07 יא בתשרי התשפג

חנוך דאום נפגש עם נכים וחולים סופניים בסדרה חדשה
מתוך"טאבו", צילום: באדיבות כאן 11

הקומיקאי המצליח חנוך דאום חוגג בימים אלו את צאת ספרו החדש, "החיים הם רק תקופה", ובמקום לנוח הוא גם משיק סדרת טלוויזיה חדשה בתאגיד השידור הציבורי, בה בכל פרק הוא יוצא לחופשה פסטורלית עם ארבעה אנשים, שלכולם לקות כלשהי או השתייכות לקבוצה שהשיח - ובוודאי הבדיחות עליה - הם בגדר טאבו.

צילום: באדיבות כאן 11

בכל פרק חנוך עולה לבמה עם מופע סטנדאפ שנכתב במיוחד בנושא הפרק כשמולו באולם, בשורה הראשונה, יושבים המשתתפים בפרק. במהלך החופשה חנוך מנהל עם האורחים שיחות עומק ושומע מהם על חייהם הלא פשוטים. הוא בוחן את הדעות הקדומות שיש לכולנו, וחושף, גם בשיחות עומק וגם בקטעי הסטנד אפ, את המקומות שאליהם אנחנו לא מעיזים להגיע בדרך כלל.

הסדרה הישראלית מבוססת על הפורמט הבלגי המצליח "טאבו", שזכה לגרסאות רבות במדינות שונות ולראשונה גם בישראל. ומטרתה לנרמל ולתת במה להתמודדויות שונות של אנשים שלא מדוברות בצורה גלויה וכנה בדרך כלל, לשנות תפיסות עולם ולשכך כאבים בעזרת הומור. הנושאים בהם תעסוק העונה: שמנים, חולים סופניים, אלמנים ואלמנות, לקויות ראייה, נכים ומוגבלויות פיזיות, יוצאי אתיופיה. במאי ועורך ראשי: זיו שמש | חברת הפקה: גרוס הפקות. 6 פרקים, משך כל פרק: כ- 50 דקות.

טאבו | 22 באוקטובר | מוצאי שבת בשעה 21:15