כנופיית ברמינגהאם ואדם סנדלר: נטפליקס מציגה את הסדרות החדשות לחודש יוני

ענקית הסטרימינג מעדכנת את הסדרות שיעלו בחודש יוני ובהחלט נראה שיש למה לחכות. מזג האוויר השרבי מבריח את כולנו פנימה היישר למסך עם מזגן מפנק | אלו הסדרות החדשות

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/22 11:53 א בסיון התשפב

כנופיית ברמינגהאם ואדם סנדלר: נטפליקס מציגה את הסדרות החדשות לחודש יוני
צילום: shutterstock

1. בית הנייר הקוריאני 

אחרי שהכתה גלים בכל העולם, הסדרה בית הנייר קיבלה עיבוד לגרסה הקוריאנית שתעלה בנטפליקס ב-24 ביוני. הפעם הצופים האדוקים יוכלו לעקוב אחר סיפורו של אסטרטג גאון עם צוות מוכשר ממש כמו בסדרה המקורית, רק ששם הגנבים מתכננים לבצע שוד חסר תקדים בחצי האי הקוריאני. בסיפור תמצאו סיטאציות מורכבות ודילמות לא פשוטות, כאשר צוות הגנבים מעמיד בן ערובה באתגרים בלתי מוסברים, מרבית העיניים מתרכזות ברקע הסיפור ובהגדרה שמאחורי התואר - אזור כלכלי משותף.

2. השיחוק

השחקן והקומיקאי היהודי אדם סנדלר חוזר בסרט חדש שיעלה ב-8 ביוני ומגלם צייד כישרונות כדורסל חסר מזל. הסיפור יעקוב אחר הצייד שמגלה שחקן של פעם בחיים עם עבר בעייתי בחו"ל ומחליט להביא את הפנומן לארצות הברית כנגד כל הסיכויים. יש להם רק הזדמנות אחת להוכיח שיש להם מה שצריך כדי להצליח ב-NBA, ליגת הכדורסל הטובה בעולם. 

3. כנופיית ברמינגהאם עונה 6 

סדרת הדרמה הבריטית, שזכתה בפרס BAFTA לסדרת הדרמה הטובה ביותר, חוזרת לעונה נוספת שתשודר ב-10 ביוני. בשנת 1919, כנופיה ידועה לשמצה פועלת בברמינגהם שבאנגליה. מנהיגהּ האכזרי, תומס שלבי, נחוש להגיע רחוק בכל מחיר.

4. אנגרי בירדס: שיגעון של קיץ

אמנם הילדים עדיין לא יצאו לחופשת הקיץ, אבל החום שבחוץ בהחלט מאפשר להושיב אותם מול המסך, לזמן מוגבל כמובן. בעלי הכנף המתבגרים רד, צ'אק, בומבה, סטלה ושאר ציפורים נופלים על מחנה קוץ עץ, לקראת קיץ של פצצות לנוצות בעונה 2 שתעלה ב-22 ביוני. 

5. החיים הסמויים של חיות הבית

תמיד רציתם לדעת על מה חושב הכלב שלכם? בסדרה דוקומנטרית חדשה שתעלה ב-22 ביוני תוכלו להכיר יצורים מופלאים מכל רחבי העולם ואת התגליות המדעיות האחרונות שחושפות את החושים ואת הכישורים של חברינו בעלי החיים.

צילום: shutterstock

https://twitter.com/Netflix_IL/status/1530844262539173890

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן