דרמה בקשת: סטטיק ובן-אל תבורי הודיעו על עזיבת התכנית "הכוכב הבא"

הצמד המוזיקלי הודיע לזכיינית התכנית, קשת 12, כי ברצונם לסיים את תפקידם כשופטים בתוכנית המצליחה בשל אילוצי לו"ז | השניים החלו את דרכם כשופטים בעונה הרביעית, עוד כשהתכנית היתה "הכוכב הבא לאירוויזיון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/22 18:52 טז באדר א'

דרמה בקשת: סטטיק ובן-אל תבורי הודיעו על עזיבת התכנית "הכוכב הבא"
סטטיק ובן אל, צילום: David Cohen/FLASH90

צמד הזמרים סטטיק ובן-אל תבורי ביקשו לסיים את תפקידם כשופטים בתוכנית בשל אילוצי לו"ז, כך הודיעו הערב (ה') בזכיינית קשת 12. על פי ההסבר שניתן, לצמד המצליח אילוצים רבים הכוללים הוצאת אלבום בארצות הברית והופעות מתוכננות בחודשים הקרובים בכל רחבי העולם. נכון להיום השתתפותם בתוכנית "הזמר במסכה", תימשך.

סטטיק ובן-אל ביקשו לסיים את תפקידם בתכנית הכוכב הבא

בעונה התשיעית של "הכוכב הבא" ימשיכו לשפוט איתי לוי, קרן פלס, אסף אמדורסקי, שירי מימון ונינט טייב שהצטרפה בעונה האחרונה, אך הפסידה את פרק הגמר עקב הריונה המתקדם באותה העת. את העונה הקרובה ינחו רותם סלע ואסי עזר המוכרים, והיא צפויה לעלות בהמשך השנה הנוכחית. 

השניים החלו את דרכם כשופטים, בעונה הרביעית של התכנית, עוד שהיתה "הכוכב הבא לאירוויזיון". ברשותם של סטטיק ובן-אל אלבום אולפן, 32 סינגלים, 29 וידאו קליפים ושיתוף פעולה אחד. אלבום הבכורה שלהם, "שבעה ירחים", יצא לאור ב-6 ביולי 2021. ב-2017 חיממו את הזמר ג'סטין ביבר בהופעתו בישראל מול קהל של כ-50 אלף צופים.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן