100% כשר: לפני החתונה סטטיק הלך לבקש את ברכת הרב הראשי

ביום ראשון הקרוב צפויה להתקיים החתונה של סטטיק ובת זוגו, לאחר שנדחתה פעמיים בגלל הקורונה. סטטיק שהתמודד בבעיות מול הרבנות בכל הקשור ליהדותו, ביקש את ברכת הרב הראשי לפני חתונתו. "אדם עניו וקסום שהוריד לחצים לקראת החתונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/21 17:28 כט בסיון התשפא

100% כשר: לפני החתונה סטטיק הלך לבקש את ברכת הרב הראשי
צילום: Photo by David Cohen/FLASH90

ביום ראשון הקרוב, ולאחר שתי דחיות בגלל מגבלות התקהלות ומגיפה עולמית אחת, סטטיק (לירז רוסו) החצי השני של בן אל תבורי מצמד הפופ המוזיקלי "סטטיק ובן אל, יצעד סופסוף אל החופה ויקדש לאישה את ארוסתו שרית פולק. כדי להיפטר מהלחץ בימים שלפני ולוודא שהכל באמת יהיה "טודו בום", הגיע היום (ד') סטטיק לביקור אצל הרב דוד לאו, הרב הראשי האשכנזי וקיבל ברכה מיוחדת. 

פגישה אצל הרב הראשי מהווה עבור סטטיק גושפנקה ליהדותו, שעמדה בסימן שאלה כשהלך להירשם ברבנות לפני נישואיו. הרב לאו אכן נענה לבקשתו של הזמר והעניק לו ברכה, אירוע שתועד בחשבון האינסטגרם של סטטיק. את החוויה עם הרב לאו סיכם סטטיק: "כבוד ענק נפל היום בחלקי לפגוש את הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו", כתב סטטיק,  "אדם עניו וקסום שעשה הכל כדי לגרום לי ולשריתוש להוריד לחצים אחרונים לקראת החתונה. איזה חיזוק! וואו".

החיזוק הרוחני הזה מגיע חודשים ספורים לאחר החשיפה בדבר ספק הזהות היהודית של הזמר המפורסם. בחודש ספטמבר האחרון העלה סטטיק פוסט לאינסטגרם ובו סיפר כיצד לקראת החתונה ובעקבות האימוץ שעבר בצעירותו, הוא נדרש להוכיח את יהדותו. "אתמול שמעתי מילים שלא שמעתי בחיי", הוא כתב אז, "בפעם הראשונה, הנושא שהכי כואב לי וקשה לי בעולם נחשף מתחת לאדמה, עמוק עמוק, איפה שקברתי אותו בליבי. נושא כל כך רגיש וכואב שאני כבר מבחוץ אדיש אליו כמערכת הגנה. כן, נכון, האימוץ".

"פתאום נהיה אישיו לקראת החתונה", כתב סטטיק "פתאום היהדות הזו שלי, הזהות שלי, הייתה מוטלת בספק". אתם לא מבינים כמה משפיל וכואב לדעת שאולי כל מה שגדלת עליו הוא לא נכון, אולי כל מה שאתה יודע הוא אשליה. ראיתי שחור. ראיתי כל כך שחור שלא היה אכפת לי יותר כלום. למזלי, הודות למאמצים מרובים בעיקר של המנהלים שלי, חפירות ארכיאולוגיות באמת, חזרה לי הנשימה. חזרה לי הנשמה. רשמית, יהודי לכל דבר".