מקרה מוות נוסף בשעת נעילה: הפעם, של צנובר

השחקן שחר תבוך, הלא הוא אבינועם שפירא, נפרד היום מחיית המחמד האהובה עליו, הקיפוד צנובר. "תודה שלימדת אותי על כמה טהורים קיפודים וכמה קסם יש בהם"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 23/08/21 15:55 טו באלול התשפא

מקרה מוות נוסף בשעת נעילה: הפעם, של צנובר
הסדרה 'שעת נעילה', צילום: תאגיד השידור כאן

מספר חודשים חלפו מאז הפרק האחרון של סדרת הדרמה של תאגיד השידור הציבורי על מלחמת יום כיפור, "שעת נעילה", והצופים היום (א') מתבשרים על מקרה מוות מצער נוסף של אחד מהדמויות. 

השחקן שחר טבוך, שגילם את חייל המודיעין הלחוץ אבינועם שפירא, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כי צנובר, הקיפוד האהוב שאבינועם לא יכול בלעדיו, הלך לעולמו ביום חמישי האחרון, והוא בן חמש.מדובר בקיפוד אפריקני ננסי לבקן, וככל הנראה בקיפוד הלבקן האחרון בישראל. 

"'צנובר? צנובר? הנה אתה צנובר מתוק שלי, כוכב שלי". הוא כתב, "תודה ענקית על חברות אמיתית מלאה ברגעים מרגשים עד דמעות ורגעי צחוק עד פיפי.. תודה שלימדת אותי על כמה טהורים קיפודים וכמה קסם יש בהם. גאה להיות פרטנר של מלאך כמוך. תמיד תלך איתי בעיקר כשאנשים צועקים לי ברחוב צנובר. אתגעגע חבר יקר". 

ירון זילברמן, במאי שעת נעילה, ספד לו היום בשיחה עם וואלה: "משפחת 'שעת נעילה' אבלה וכואבת את מותו הפתאומי, אם כי בשיבה טובה, של יקירנו צנובר. צנובר היה אהוב במיוחד על שחקני ואנשי הצוות של 'שעת נעילה'. כבר בשלב הליהוק התפתחה כימיה עמוקה עם השחקן שחר טבוך, ולמרות ש'שעת נעילה' היה תפקידו הראשון, צנובר גילה ורסטיליות ומנעד רגשי מרשים. בעקבות הצלחתו, הגיעו הצעות רבות לתפקידים בינלאומיים אך צניעותו ואופיו נטול האגו הובילו את צנובר לפרישה מוקדמת, יש אומרים מוקדמת מידי, ממשחק. עם לכתו, מסתיים עידן. צנובר יחסר לכולנו. יהי זכרו ברוך".