אחרי 3 ימים: הבן של מאיר בנאי ז"ל פרש מ'הכוכב הבא'

נעם בנאי, שהופיע בהצלחה רק לפני ימים ספורים בתכנית הריאליטי, הודיע לעוקביו ברשתות החברתיות כי החליט לפרוש מהתחרות: "אני חושב שהדבר היחיד שעזר לי להכריע בסוף הייתה האמונה" אמר הזמר הצעיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/21 08:50 ד באב התשפא

אחרי 3 ימים: הבן של מאיר בנאי ז"ל פרש מ'הכוכב הבא'
אסי ורותם, נפרדו מהזמר הצעיר, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

נעם בנאי, הוא שם מוכר כבר מספר שנים לחובבי מוזיקת האינדי כשבאמתחתו שירים שנכנסו לפלייליסטים, כולל דואט אחד מצליח עם דודו אהוד בנאי. לכן כשבנאי הצעיר הופיע בתחילת השבוע בתכנית "הכוכב הבא" רבים הופתעו מההגעה אך לא מההצלחה שזיכתה אותו במעבר לשלב הבא בתכנית. 

למרות זאת, ושלושה ימים לאחר ההופעה בתכנית, הזמר הצעיר החליט לפרוש מ"הכוכב הבא", כאשר יש שיגידו שמדובר במהלך יחצ"ני או באמירה כנה, אך עדיין יש בפרישת בנו של מאיר בנאי ז"ל מכה תדמיתית לתכנית הריאליטי.

"לכל מי שראה עכשיו את הפרק, ולכל מי שלא, החלטתי לפרוש מהכוכב הבא", אמר הזמר המבטיח לעוקביו ברשתות החברתיות, וסיפר על ההתחבטויות מאחורי הקלעים: "כשהגעתי לאולפנים של ה'כוכב הבא' הרגשתי די מהר שזה לא המקום הטבעי והמוכר שלי, ואז כשעברתי את האודישן, בחוויה באמת טובה ומרגשת, הדילמה נהייתה קשה מאוד. ממש לא ישנתי כמה ימים מרוב שהרגשתי שאני נקרע- האם ללכת עם הבטן ולעזוב, אפילו שמדובר בשלב כל כך מוקדם, או להמשיך עם מחיאות הכפיים?".

 

"אני חושב שהדבר היחיד שעזר לי להכריע בסוף הייתה האמונה. ההבנה שלא נכון לי ללכת אחרי הזדמנויות שמגיעות רק כי 'הינה זה כבר קורה, הדלת נפתחה', ויותר מזה, שבסוף אם אחליט לעזוב בלב שלם, לא רק שאני לא מפספס כלום, להפך, אני מרוויח. מרוויח את עצמי. אני מרגיש שהייתה לי זכות גדולה לחשוף בפניכם רגעים אמיתיים של התלבטות לא קלה, וללמוד שיעור שהלוואי ותמיד אזכה לזכור אותו- להיות נאמן לעצמי".

בנאי המשיך והודה לקהל על האהבה והפרגון להם זכה, והתייחס לצוות התכנית: "תודה גדולה ליואב צפיר, אסי ורותם, ולכל הצוות המדהים של ״הכוכב הבא״ על הרגישות, הכנות, והאומץ. אני מעריך אתכם מאוד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן