נטפליקס משיקה: פיצ'ר שיבחר עבורכם את הסרט הבא

ענקית הסטרימינג מציגה את הפתרון לצופים שמתקשים להחליט באיזה תכנים לצפות. הפיצ'ר בדמות כפתור חדש - "הפעל משהו", יבחר עבורכם את הסרט או הסדרה הבאים, על בסיס היסטוריית הצפיות הקודמות שלכם

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/04/21 18:28 טז באייר התשפא

נטפליקס משיקה: פיצ'ר שיבחר עבורכם את הסרט הבא
הפיצ'ר החדש, צילום: נטפליקס

מתקשים להחליט באיזה סרט או סדרה תצפו? במיוחד עבורכם משיקה היום (ד') נטפליקס את הפיצ'ר החדש במכשירי טלוויזיה: "הפעל משהו" - המאפשר לצופים לצפות בסרט או סדרה שענקית הסטרימינג יודעת שיאהבו על סמך הרגלי הצפייה הקודמים. 

בעת לחיצה על כפתור 'הפעל משהו', תוצג מיד סדרה או סרט שהצופה יאהב על סמך צפייה קודמת. בלחיצה אחת נוספת 'הפעל משהו אחר' ניתן לקבל סדרה או סרט חדשים לגמרי, סדרה או סרט שכבר צופים בו, סדרה או סרט ברשימה של המנוי וסדרה או סרט שהצפיה בהם לא הסתיימה.

הכפתור החדש ממוקם במספר מקומות; מתחת לשם הפרופיל של המשתמש, בשורה העשירית בדף הבית בנטפליקס ובתפריט הניווט משמאל למסך. 'הפעל משהו' יפעל על סמך הגדרות הפרופיל ובקרת ההורים.

לעיתים בחירה יכולה להיות קשה ולגזול זמן רב כאשר יש הרבה תוכן לבחירה. 'הפעל משהו' הוא שיפור נוסף של נטפליקס למנויים אשר יפחית את זמן החיפוש הארוך והגלילה האינסופית בחיפוש אחר תכנים חדשים שהמנויים לא צפו או לא היו מחפשים באופן יזום.