התגעגעתם? עונה שנייה לטהרן תצא בסוף 2021

סדרת הדרמה המצליחה של כאן תצא לעונה שנייה בשיתוף עם ענקית התוכן אפל TV. הצילומים יחלו בחודשים הקרובים והעונה השנייה תעלה לשידור לקראת סוף 2021

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 26/01/21 19:37 יג בשבט התשפא

התגעגעתם? עונה שנייה לטהרן תצא בסוף 2021
צילום: באדיבות כאן 11

סדרת המתח המצליחה "טהרן", שהכתה גלים גם מחוץ לגבולות ישראל, יוצאת לעונה שנייה. חברת אפל האמריקאית הודיעה היום (ג') על בחירתה להמשיך בשיתוף הפעולה עם כאן - תאגיד השידור הישראלי ולצאת לצילומי עונה נוספת, לאור הצלחת הסדרה. העונה השנייה, אף היא בכיכובה של ניב סולטן, תמשיך לעסוק בעלילותיה של הסוכנת תמר רביניאן בטהרן. הצילומים יחלו בחודשים הקרובים והעונה השנייה תעלה לשידור לקראת סוף 2021.

טל פרייפלד, סמנכ"לית הטלוויזיה בכאן - תאגיד השידור הישראלי: "בכאן 11 שמחים להכריז על תחילת ההפקה של העונה השנייה של סדרת המתח טהרן. בכך, ממשיך תאגיד השידור לבסס את מעמדו כבית של היצירה הישראלית. שיתוף הפעולה המתמשך עם ענקית התוכן אפל מאפשר את הפקת התוכן המושקע והאיכותי עבור הציבור הישראלי, ומהווה מקפצה ליוצרים המקומיים לשוק הבינלאומי. הפקה בסדר גדול כזה נותנת דחיפה נוספת לאנשי התעשייה המקומית בתקופה כל כך קשה ומחזקת את ההכרה הבינלאומית בכוחה ובייחודיותה של התרבות והטלוויזיה הישראלית".

דנה עדן, מפיקת הסדרה ויוצרת שותפה ושולה שפיגל מפיקת הסדרה: "אנו גאות ונרגשות להמשיך את הסדרה טהרן לעונה שנייה יחד עם תאגיד השידור הציבורי, ויחד עם ענקית הסטרימינג אפל טי וי, הצוות שלנו כבר עובד במרץ על הפקת עונה סוחפת נוספת".