מצביעים וחוזרים הביתה? 5 סדרות שכדאי לכם לראות

מתכננים להישאר בבית? הבאנו לכם חמש הצעות לסדרות שיעשו לכם את היום הזה מעניין הרבה יותר. אוהבים מתח ודרמה? הכתבה הזו בשבילכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 12:54 ו באדר התשפ

מצביעים וחוזרים הביתה? 5 סדרות שכדאי לכם לראות
צילום: shutterstock

אלי - The Spy

אלי כהן היה מרגל ישראלי אשר נתפס, והוצא להורג בדמשק ב-18.5.65. כהן הצליח להתברג בין בכירי הצמרת הפוליטית בסוריה, וחשף תכניות שסייעו למדינת ישראל להגן על עצמה בזמן ולהיערך אליהן בהתאם. 

הסדרה אשר מבוססת על סיפור חייו ומופצת על ידי נטפליקס, צולמה במרוקו, ונכתבה על ידי גידי רף ומקס פרי. את דמותו של המרגל הישראלי, מגלם השחקן היהודי סשה ברון כהן. 

 

 

הכתר - The Crown

אם סערת העזיבה של הארי ומייגן מבית המלוכה הבריטי לא הטרידה את מנוחתכם, ייתכן והסדרה הבאה תעזור לכם להתחבר קצת יותר להלך הרוח האנגלי, ולמשמעויות של מהלך כזה. הסדרה הביוגרפית אשר נכתבה על ידי פיטר מורגן, מביאה למסך את סיפור חייה של המלכה אליזבת השניה, החל מנישואיה לנסיך פיליפ ב-1947ועד היום.

הסדרה אשר נמצאת כעת בעונה השלישית, צפויה להימשך שש עונות, ומופצת על ידי נטפליקס. 

המלכה אליזבת

המלכה אליזבתצילום: shutterstock

 

 

צ'רנוביל - Chernobyl

מיני סדרה מבית היוצר של HBO, המביאה את סיפור האסון הגרעיני בצ'רנוביל, אשר הוגדר כאסון אקולוגי מהחמורים שידעה האנושות, ונגרם כתוצאה מתאונה בתחנת הכוח הגרעינית, בצפון מערב אוקראינה ב-26 באפריל 1986. 

תוצאותיה הקשות גרמו להרס בלתי הפיך, אובדן חיים של 54 בני אדם, ופינוי כל תושב ברדיוס של 30 ק"מ מהמקום. בנוסף, עשרות אלפי תושבים באזורים הסמוכים אשר שבו לביתם, חלו ברבות השנים במחלות שנגרמו כתוצאה מנזקי הקרינה הגבוהה שנותרה במקום. סדרה איכותית, שתתחילו ותסיימו באותו היום, ותשאיר עליכם רושם חזק במיוחד. 

 

 

שטיסל

אם אתם מחפשים סדרה ישראלית לצלול לתוכה, שטיסל זו תשובה ראויה. סדרת דרמה שהופקה על ידי YES, ובכיכובם של טובי השחקנים, ובניהם: דב גליקמן, מיכאל אלוני, שירה הס וזוהר שטראוס. מביאה את סימטאות ירושלים ובני ברק החרדיות למסך. 

במשפחת שטיסל לא רגוע, האב שולם התאלמן ומנהל מוסד לימודים, בנו "קיווע" מתחיל לעבוד בו כמורה, אך נקרע בין הרצון לשמח את אביו ולהתחתן בשידוך כמקובל, או לבחור ללכת אחר אהבת ליבו. עוד בסדרה, סיפורה של של גיטי - בתו של שולם, הנאלצת להסתיר מבני משפחתה והסביבה את התנהלותו הבעייתית של בעלה. סדרה מרתקת, המספקת הצצה מעניינת לעולם החרדי המתפתח.

 

 

פאודה

ואם אתם מחפשים אקשן אמיתי, פאודה תעניק לכם עניין בלתי פוסק. סדרת מתח ישראלית המשודרת בYES. לדורון - מפקד חוליית מתערבים בשירות הביטחון הכללי, יש משימה גורלית. חיסול אחד מבכירי המבוקשים של חמאס. במהלך המרדף אחריו, נוצרות סיטואציות הגובות חיים משני צידי המתרס. ובעיקר, בחייהם האישיים של גיבורי הסדרה.