נחשפו פרשני האירוויזיון של 'כאן'

גאולה אבן-סער ואסף ליברמן צפויים להוביל את משדר האירוויזיון ב'כאן'. התחרות תיערך בחודש מאי בהולנד, והשניים יחליפו את ארז טל ועידית הרשקוביץ, שמילאו את התפקיד בשנת 2018

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/20 09:37 כה בטבת התשפ

נחשפו פרשני האירוויזיון של 'כאן'
אסף ליברמן וגאולה אבן. יובילו את שידור האירוויזיון, צילום: תומר נויברג וגילי יערי, פלאש 90

נחשפו מנחי האירוויזיון של 'כאן', לקראת התחרות שתתקיים השנה. לאחר ההצלחה באירוח התחרות הבינלאומית בישראל, בשנה שעברה, שידורי האירוויזיון בישראל משלימים את המעבר המלא מהגופים המסחריים לתאגיד השידור 'כאן', וגם מי שיובילו את השידור מישראל יגיעו מקרב התאגיד.

אמש פנו בתאגיד לעוקבים ברשתות החברתיות, וביקשו מהם לנחש מי יהיו מגישי התחרות בישראל, אך ב'ישראל היום' פורסם הבוקר (ד') כי מי שיובילו את התחרות הם המגישים אסף ליברמן וגאולה אבן.

השניים יחליפו בתפקיד את ארז טל ועידית הרשקוביץ, אנשי 'קשת', שהובילו את השידור בשנת 2018. בשנה שעברה, כזכור, התקיים האירוויזיון בישראל, וכל פורמט ההגשה והשידור היה שונה משנים רגילות.

נציג ישראל לתחרות הזמר האירופית, שתתקיים השנה ברוטרדם שבהולנד, ייבחר מקרב משתתפי התכנית 'הכוכב הבא לאירוויזיון', המשודרת בימים אלו בקשת. גם אופן בחירת הנציג הישראלי תעבור החל מהשנה הבאה לידי תאגיד 'כאן', בפורמט עליו עובדים בימים אלו.