עמיר בניון על הסינגל החדש: סגירת מעגל עבורי

לאחר שהשיק את הסינגל החדש "תמיד אותו דבר", עמיר בניון שיתף איך זה מרגיש לשיר טקסט שלא הוא כתב. בניון הוסיף כי ייתכן ויוציא שירי אהבה נוספים "מה שיצא על הנייר"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 24/12/19 13:24 כו בכסלו התשפ

עמיר בניון על הסינגל החדש: סגירת מעגל עבורי
עמיר בניון , צילום: מנדי הכטמן פלאש 90

עמיר בניון השיק סינגל חדש, אך הפעם את הטקסט והלחן לא הוא הכין, אלא נתן גושן. לרגל ההקשה התראיין בניון ל -103FM והתייחס לשיר החדש. בניון דיבר תחילה על כך שגושן כתב את הטקסט וכתב "כבר הרבה זמן שלא השתמשתי בטקסטים בהם אני מתחבק עם הנפש. נתן שלח לי את השיר הזה ואמרתי לו שמבחינתי זו סגירת מעגל בכל הקשור לטקסטים שחותכים איתם ורידים וכעת המעגל נסגר".

"בהתחלה בוודאי שכן אך בשנים האחרונות התחלתי להשתמש בחומרים נוספים", התייחס בניון להתנגדותו בעבר לשיר טקסטים שלא כתב, "אני כותב מוזיקה, אני כותב מילים ואני שר. בשנתיים האחרונות אני רוצה שכל אחד משלושת הדברים האלה יבוא לידי ביטוי, בין אם זה רק לכתוב שירים, בין אם זה רק להלחין שירים ובין אם זה רק לשיר כזמר. אני מאוד אוהב את נתן גושן וידעתי שהוא מאוד רצה שזה יקרה".

בניון הוסיף כי הוא לא מעוניין לשיר עוד על ההתחבטויות הללו "את כל הכאבים הללו שמרתי לקדוש ברוך הוא, ולא התכוונתי להוציא אותם כשיר. זה מה שהייתי עושה. אני אוהב את נתן, היינו שכנים במשך כמה שנים. אני גם אוהב את ישי ריבו וחנן בן ארי. אני מרגיש כמו הזקן שמסתלבט על כולם".

"יש לי המון טקסטים עצובים אבל לא רציתי טקסט בניוני. בגלל שזה בא מנתן היה לי הרבה יותר קל לומר כן", הסביר בניון, והוסיף שאולי יכתוב שירי אהבה נוספים:  "מה שיצא על הנייר. אני לא אמנע את עצמי מדברים מסוימים. לא הייתי רוצה עוד אלבום כמו האלבום השני או החמישי. יש דברים שכבר הפכו מבחינתי לתפילה חרישית ולא לשיר חיצוני".

לצפיה בשיר: