מדונה לא נשברת: "לא אכנע למטרות פוליטיות"

זמרת העל, שתנחת בישראל לקראת הופעתה באירוויזיון, התייחסה ללחץ שהופעל עליה לא להגיע לישראל: "לא אפסיק להגן על זכויות אדם, אך לא אפסיק לעשות מוזיקה כדי להתיישר עם אג'נדה פוליטית כלשהי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/19 13:59 ט באייר התשעט

מדונה לא נשברת: "לא אכנע למטרות פוליטיות"
מגיעה לישראל. מדונה, צילום: shutterstock

כוכבת הפופ הבינלאומית מדונה, שצפויה לנחות הלילה בישראל לקראת הופעתה הצפויה במסגרת האירוויזיון, התייחסה בראיון לרשת רויטרס ללחצים שהופעלו עליה על מנת שלא תגיע לישראל. ואמרה כי דבר לא ימנע ממנה להמשיך להופיע: "לעולם לא אפסיק לעשות מוזיקה כדי להתיישר עם אג'נדה פוליטית כלשהי" אמרה מדונה, אך הוסיפה "גם לא אפסיק לצאת נגד הפרת זכויות אדם, לא משנה היכן בעולם הן מתרחשות".

מדונה הוסיפה כי היא לא מתעלמת מהסבל שנגרם לאזרחים באזור, אך היא תומכת בשלום: "הלב שלי נשבר בכל פעם שאני שומעת על חפים מפשע שמקפחים את חייהם באזור, ועל האלימות התכופה שנועדה לשרת אג'נדה פוליטית של אנשים שמרוויחים מהקונפליקט עתיק הימים", והוסיפה כי "אני מקווה ומתפללת שנשתחרר במהרה ממעגל ההרס הנורא, וניצור שביל חדש למען השלום".

מדונה צפויה לנחות הלילה בישראל, ועמה תגיע משלחת המונה 135 אנשי צוות, מפיקים, אנשי מקהלה ורקדנים, וכן הראפר המפורסם קואבו, שיבצע את אחד השירים יחד איתה. 25 רקדנים צפויים ללוות את מדונה על הבמה. עוד פורסם כי מדונה, הקרובה ליהדות על אף שאינה יהודייה בעצמה, חוגגת חלק מהחגים וידועה כמי שעוסקת בתורת הקבלה, צפויה לבקר בקבר רשב"י במירון, דבר הכרוך במבצע לוגיסטי ואבטחתי מסובך.