דברים שאפשר לעשות כשוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם - מושבתות

התקלה העולמית בפייסבוק - וואטסאפ, אינסטגרם ומסנג'ר, לא נראית ככזו שתסתיים בקרוב, ולכם כבר מאוד משעמם | תתפלאו, יש הרבה מה לעשות בזמן הפנוי

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/21 21:51 כח בתשרי התשפב

דברים שאפשר לעשות כשוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם - מושבתות
צילום: shutterstock

בסביבות השעה 18:30 הערב (ב'), החלו להגיע דיווחים מרחבי העולם, גם מישראל, כי השירותים של חברת פייסבוק - וואטסאפ, אינסטגרם ומסנג'ר - קרסו ולא ניתן להתחבר לישומים השונים. הסיבה לתקלה - טרם התבררה. כמו כן, מאוחר יותר דווח גם על שיבושים בגוגל ובטוויטר. 

אז מה ניתן לעשות בלי רשת חברתית?

1. עשו ספורט - כמה פעמים הבטחתם לעצמכם להתחיל ולהתאמן? בין אם מדובר באימון כוח בן דקות ספורות ובין אם מדובר בריצה של מספר דו סיפרתי של ק"מ – זה בדיוק הזמן לעמוד במה שהבטחתם לעצמכם. בסוף תרגישו מעולה כשהמוח שלכם ישחה באנדורפינים.


(תרגילים לאחר ישיבה ממושכת)

2. הרכיבו פאזל - תצרף בעברית. זה כיף, זה אימון למוח ומלאכת ההרכבה תעניק תחושת סיפוק בסופה, כשתביטו על הפאזל השלם. לכו תדעו, אולי אפילו תרכיבו עוד אחד מיד לאחר הראשון.

צילום: shutterstock

3. סדרו את הבית - ערימת המסמכים עולה על גדותיה? הדלת של הארון חורקת? הכביסה לא מקופלת? קדימה, יש לכם עכשיו זמן פנוי למטלות שהשארתם ל"אחרי החגים". אם לא תבצעו משימה או שתיים, אתם עתידים להתחרט על כך.

צילום: shutterstock

4. הרכיבו אלבום תמונות - לכולנו יש מאות ואלפי תמונות על המכשיר הסלולרי, שלעתים אף מכבידות עליו. חברו את המכשיר החכם שלכם למחשב, העבירו תמונות, ובין לבין שלחו לדפוס את התמונות מהטיולים האחרונים. מדובר באלבום שחלמתם עליו.

צילום: shutterstock

5. קראו ספר - מתי פתחתם לאחרונה ספר שאינו דיגיטלי? מתי קראתם ולא כתבה באינטרנט? אולי הדף היומי? ליד המיטה בטח מונח הספר ההוא שלא מצאתם זמן בשבילו בתקופה האחרונה. פתחו אותו ותישאבו לעולם אחר. 

צילום: pixabay

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן