עצוב: הצוות של עידן חביב עבר תאונה קשה וההופעה נדחתה

בדרך להופעה בכפר תמנע הודיע הזמר על ביטול ההופעה לאחר שהרכב שכלל את ציוד ההגברה עבר תאונה קשה. "חבר, איש צוות מקסים, נפצע קשה מאוד בתאונה וחבר נוסף נפצע גם כן. מתפללים לרפואה שלמה ומהירה" כתב הזמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/21 10:20 כד בתמוז התשפא

עצוב: הצוות של עידן חביב עבר תאונה קשה וההופעה נדחתה
עידן חביב, צילום: דניאל קמינסקי

בליל אמש (ש') הייתה אומרה להתקיים הופעה בפארק תמנע של הזמר עידן חביב, אך מספר שעות לפני האירוע הודיע הזמר על דחייתה. ההודעה הגיעה בנסיבות מצערות, הרכב שכלל ציוד ההגברה עבר תאונה קשה ושניים מאנשי הצוות של חביב נפגעו קשה. 

במגן דוד אדום, דיווחו על התאונה בשעות הבוקר: "בשעה 08:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על משאית שהתהפכה, בכביש 25 סמוך לצומת הערבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבי"ח סורוקה, גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלה מדממת בגפיים, ופצוע נוסף גבר כבן 27 מפונה בניידת טיפול נמרץ במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובראש".

הזמר חביב שיתף על האירוע בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "בשעות הבוקר משאית עם אנשי צוות של חברת ההגברה שעובדת איתי התהפכה בדרכה להופעה בתמנע. חבר, איש צוות מקסים, נפצע קשה מאוד בתאונה וחבר נוסף נפצע גם כן. החלטתי שלא לקיים את המופע הערב ולדחות למועד אחר". לבסוף כתב חביב בצער ובתקווה: "אני מחבק ומחזק את המשפחות ומתפללים לרפואה שלמה ומהירה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן