אלה המתמודדים בחידון התנ''ך העולמי לנוער יהודי שיתקיים ביום העצמאות

משרד החינוך הכריז על העולים לחידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי ה-58. מנכ"ל המשרד: "אתן המתמודדות ואתם המתמודדים ממשיכים את הסיפור. גם בתנאים המורכבים והלא פשוטים של הקורונה, לא ויתרתם."

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/21 22:33 כה בניסן התשפא

אלה המתמודדים בחידון התנ''ך העולמי לנוער יהודי שיתקיים ביום העצמאות
חידון התנ"ך העולמי.ארכיון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משרד החינוך הכריז על העולים לחידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי ה-58. החידון יתקיים ביום העצמאות בשעה 11:00 בבוקר בירושלים.

אלה המתמודדים בחידון התנ''ך העולמי לנוער יהודי שיתקיים ביום העצמאות: גלעד אברהמוף ועמית אלגזר, רונית בואינוס מארגנטינה, אוראל בנימיני ודביר ברח"ד מישראל, יעקב ווידמאן מקנדה, אורלי מאיראוויטש ושרה סולומון מאנגליה, גילה סתהון מארגנטינה, אריאל צ'יקורל ממקסיקו, לאה קלמוס מאוסטרליה, שירי קפלן מדרום אפריקה, אילנה רוזנבלט, בנימין רם ושרה שייה מארה"ב וגבריאל צ'רם ממקסיקו.

מנכ"ל משרד החינוך, עמית אדרי אמר: "התנ"ך, ספר הספרים, עיצב את דמותו הרוחנית, המדינית והתרבותית של העם היהודי. הוא עיצב את ערכיו שהפכו להיות הדבק המחבר לאורך כל ההיסטוריה. גם היום כששומעים את קולות המחלוקת, אין בהם כדי לערער על המקשר והמשתף בין כולנו. חידון התנ"ך מתקיים יומיים לפני ערב ליל הסדר."

"אותו ערב שהוא חלק מליבת הסיפור של עמנו. אתן המתמודדות ואתם המתמודדים ממשיכים את הסיפור. גם בתנאים המורכבים והלא פשוטים של הקורונה, לא ויתרתם. התמדתם והגעתם אל הרגע הזה. צללתם אל תוך האוקיינוס הגדול של החוכמה. שאבתם אותו באהבה ובשקיקה. השקעתם בלימוד התנ"ך חודשים, לכן כל אחת ואחד מכם ראוי לתואר המכובד ידען של התנ"ך. הידע שרכשתם הוא נכס צאן ברזל שישרת אתכם בכל עת. הוא מתנה גדולה, שאת פרותיה תקטפו לאורך השנים"