לא רק עומר אדם - גם עומרי כספי קידש שם שמיים!

כולם מדברים על "קידוש השם" שעשה עומר אדם בהופעתו האחרונה באיצטדיון סמי עופר בחיפה אל מול -30 אלף מעריצים. אז מה היה שם, ואילו עוד מפורסמים החליטו לפאר את ה' במסגרת הופעותיהם הפומביות? תתפלאו, לא מעט.

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/18 12:30 יד בסיון התשעח

לא רק עומר אדם - גם עומרי כספי קידש שם שמיים!
עמרי כספי, צילום: Kobi Gideon / Flash90

עומר אדם נגד לשון הרע

הזמר המוכר שמצליח למכור את כל הכרטיסים להופעותיו תוך דקות, בחר להעביר לכל מעריציו שהגיעו להופעתו באצטדיון בחיפה את  חשיבות "שמירת הלשון". כל באי ההופעה קיבלו צמיד עם הכיתוב: "לשון הרע לא מדבר אליי", חלק מקמפיין ציבורי הנושא את אותו שם.

וגם את זה הוא עשה, בהופעה אחרת:

 

 

עומרי כספי מספר על חשיבות שמירת כשרות

בחודש בפרואר השנה, השתתף הכדורסלן המוערך בתכנית אירוח בארצות הברית. כספי נשאל על ככלי שמירת הכשרות עליהם מקפידים הוא ואשתו, ואז הסביר השחקן היהודי מהו מזון כשר והסביר: ""הכשרות היא חלק ממסורת יהודית מעטירה בת אלפי שנים, 3,000 ואפילו יותר, ובעיקרון - אתה לא יכול לערבב בשר עם חלב, וברבים מהמוצרים אנחנו צריכים שתהיה חותמת של כשרות, כדוגמת ה-OU". כספי אף העמיק את ההסבר ואמר כי "כאשר מופיעה האות D בסמוך לציון הכשרות זה אומר שהמאכל חלבי, ואם מופיעה האות P, המשמעות היא שהמאכל פרווה" וציין כי: "אני, אשתי ומשפחתי אוכלים רק אוכל כשר, מזה תקופה ארוכה". 

עמרי כספי אוכל רק כשר

עמרי כספי אוכל רק כשרצילום: משה שי - פלאש 90

 

 

קובי אפללו מזמין לשבת

בהופעתו בעיר אשדוד בחודש שבט השנה שהתקיימה במסגרת קמפיין להאדרת כבודה של השבת אמר הזמר: "אני רוצה להכניס אתכם במופע הזה לשבת בבית משפחת אפללו. השבת היא המתנה הכי יקרה שקיבלתי. וכאבא לילדה, אני מרגיש כמה לשבת יש משמעות עצומה עבורי".

קובי אפללו

קובי אפללוצילום: Danielle SHitri Flash90

 

סשה ברון כהן עלה לתורה

וזה אומנם לא קרה בהופעה, אבל מפאת חשיבותו, היינו חייבים להכניס גם אותו לרשימה. השחקן והקומיקאי היהודי, בן ה-47, אשר נולד למשפחה יהודית בלונדון, והפך לאחד מהשחקנים המצליחים ביותר בהוליווד, אינו מקיים אורח חיים דתי, אך נצפה עולה לתורה בבית כנסת יהודי בלוס אנג'לס בשנה שעברה.

 

 

אביב גפן סוגר לנו את הרשימה!

במהלך הופעה של הזמר בבאר שבע שהתקיימה בנר ראשון של חנוכה בשנה שעברה, החליט הזמר להדליק חנוכיה על הבמה ואמר: "אם יש אלוקים אז הסלקטור בגן עדן יזכור את הרגע הזה". צפו בקטע:

https://www.facebook.com/avivgeffenofficial/videos/1929531433742022/?q=aviv%20gefen%20%D7%A0%D7%A8%20%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F