שאלה
מה קורה לנשמה
בעולה"ב
תשובה
בס"ד
שלום וברכה
מי שחיי את חיי העולם הזה כדין וכהלכה לא צריך להתעניין מה יקרה בעולם הבא. תחילה יש ללמוד היטב איך חיים בעולם הזה ורק לאחר מכן אפשר להכנס וללמוד על חיי העולם הבא. תורה היא ישרה ויש דרכי לימוד מסודרים.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ