שאלה
שלום כבוד הרב.
אתמול נכחתי באירוע בו הפעלתי דוכן.
באירוע היו מספר דוכנים, כל הדוכנים היו כשרים והעמדה שהפעלתי הייתה פרווה כי בכל האירוע אמר שבגלל שיש בשרי לא ניתן לעשות עמדה חלבית.
לפיכך הבנתי שכל דוכני הקינוחים פרווה, אז אכלתי בשר ובהמשך טעמתי קינוח ובדיעבד הסתבר כי הקינוח שאכלתי הוא חלבי.
האם ניתן לעשות משהו? שהרי אכלתי חלב אחרי בשר בשוגג?
מרגישה שזה יושב עלי ועשיתי טעות שלא בדקתי
תודה🙏🏼
תשובה
שלום וברכה
התשובה כוללת חרטה וקבלה לעתיד.
ניכר שהחרטה קיימת, ונותר רק לקבל לעתיד להתחזק בנושא ולברר יותר.
בהצלחה רבה
בברכה
יצחק דביר