שאלה
בס"ד
שלום לכבוד הרב
השנה יום השנה לפטירת אבי ז"ל יחול ביום שישי
אני בתקופת הקיץ נוהג לקבל שבת מוקדם מפלג המנחה וערבית של שבת ג"כ לפני השקיעה.
האם אני עדיין חייב לומר קדיש יתום בערבית של ליל שבת למרות שאני אומר בכל התפילות של יום שישי?
אודה לתשובתך
תשובה
שלום וברכה
אני קרוב יותר לפסיקות שלא עושים שני דברים סותרים.
ועל כן נכון יותר להתייחס לכך כתפילת ערבית, שהיא כבר לאחר יום הזיכרון.
כל טוב