שאלה
רציתי לשאול שאלה
שאני מתבייש לשאול אבל אין לי ברירה
אשתי בנידה
ולצערי נכשלתי ונגעתי בה באותו מקום ועלה לי דם על אצבע
האם זה נקראה הפסק של הרצף שבעה ימים וצריך לחכות עוד יום
הדם היה יבש וחום
תשובה
בס"ד
שלום וברכה
אם האשה בודקת כל יום והכל נקי, אין לחוש למעשיך שאין אתה יודע היכן בדיוק ולא בדקת מיד ומי יודע אם האצבע שלך לא הייתה מלוכלכת בדם, ועל כן מלבד האיסור שעשית, ויש לעשות על כך תשובה, אין כנראה למראה שראית משמעות הלכתית.
לעניין תשובה יש לגשת לרב ת"ח שמכיר אותך ויודע את כוחותיך ואיך מתאים לך תהליך תשובה.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ