שאל את הרב

בודד

הרב עוזיאל אליהו הרב עוזיאל אליהו 22/10/23 11:56 ז בחשון התשפד

שאלה

שלום כבוד הרב?

לאחרונה התחלתי לשאול את עצמי למה שווה לחיות בכלל? אין לי משפחה , לאחרונה גיליתי שאבא שלי נפטר לפני כמה זמן , אין לי חברים , אני לא אוהב את העבודה שלי , ואני מרגיש בודד בעולם? למה זה שווה בכלל לחיות במצב הזה? למה הקב"ה מביא עלי את כל הצרות האלה? אשמח לתשובה , תודה מראש

תשובה

ב"ה

שלום.

קראתי את שאלתך פעמיים וניסתי להבין עוד פרטים. על מה בדיוק אתה שואל.

ממה שאתה כותב ניכר שאתה מרגיש נורא בודד ומתוסכל. אבל אתה יכול בשניה שלנות את המצב שלך!! זה לא תלוי בי או בגורם חיצוני זה תלוי רק בך! אם תרצה שהחיים יחייכו אליך ויאירו לך פנים אז אתה צריך לחייך אליהם. אין מצב שאתה לא מסוגל לראות נקודות של טוב ונקודות של אור בחיים שלך!!

רק דע לך שאין מצב בעולם שיהודי לבד ובודד כי השם איתך בכל רגע ובכל זמן. הוא שולח לך מלאכים שילוו אותך ויעזרו לך מימינך מיכאל ומשמאלך גבריאל ועל ראשך שכינת אל! השם מבטיח לך כי הוא לא יעזוב אותך לעולם "כי תעבור במים אתך אני ובנהרות לא ישטפוך כי תלך במו אש לא תכווה ולהבה לא תבער בך" אמר הנביא ישעיהו.

אם נולדת בעת הזו אז יש לך תפקיד ויש לך שליחות ויש לך את הכלים לבצע את השליחות הזו. אתה רק צריך לרצות וזה תלוי בך.

לכל אדם יש את הייעוד שלו ואת השליחות שלו בעולם.ולשם כך הוא חי את חייו ועד שהוא לא משלים את השליחות הוא כל הזמן מקבל ניסיונות משמיים שמכוונים אותו לכיוון שזה של הייעוד והשליחות.ולפעמים הניסיונות הם הם הצרות שבאות על האדם.

תחשוב על זה.

דבר נוסף אני מציע לך שתפנה לקבל סיוע וטיפול מגורם מקצועי שיכול לתת לך כיוון מתוך הכירות איתך .

בהצלחה,

עזויאל אליהו,

.

כתבות נוספות