שאלה
לרב שלום!
רציתי לדעת האם מותר להתפלל באוטובוס? ואם כן האם מותר לומר את כל החלקים בתפילה(תפילת שחרית) ואם אסור את כולם-מה מותר ומה אסור?!
תודה.
תשובה
שלום רב:
בוודאי שעדיף להתפלל במניין בבית כנסת או לבחורה בבית אך בדיעבד ניתן להתפלל באוטובוס אם אפשר בעמידה ואם לא אז בישיבה (מדובר בתפילת 18) מובא בשולחן ערוך אורח חיים בסימן צ"ו
מיכאל ברום.