שאל את הרב

תפילה למה????

הרב עוזיאל אליהו הרב עוזיאל אליהו 04/03/04 13:58 יא באדר התשסד

שאלה

אני מתפלל שלושה פעמים ביום ואינני מבין מדוע צריך להתפלל אפילו פעם אחת ואם אבין זה יעזור לי נורא.

תשובה

ב"ה



ברכה ושלום.



כדאי לך לעיין בספר "אמונות" חלק א' וחלק ב' .
ולאחר עיונך אם יהיו לך שאלות אשתדל להשיבך.


אגב מה אתה אומר על השיר של קלוסקי:

********************************************

כבר בהתחלה רציתי לנוע,
לגעת גוף בנשמה,
רץ אליך, בא בלב פתוח,
כמו מים בא אל אדמה.

כמו מים אל אדמה.

כל חיי אני נקשר אליך
ומבקש בכל מילה,
יום ליום יביע געגוע
ומתמלא כמו תפילה.

ומתמלא כמו תפילה.

יהי רצון
שתוליכנו לשלום,
אל הרגע האחד שבו.
יהי רצון
שתצעידנו לשלום.

כבר ברגע הראשון רציתי לנוע,
לגעת גוף בנשמה.

אתה שומע תפילה, אמן.








בברכה,


עוזיאל


.



בהצלחה,


כתבות נוספות