שאלה
שלום הרב!
שאלתי היא מה מברכים על תערובות
קורנפלקס עם חלב?
מרק עם קוסקוס?
מהו הכלל אם יש כזה?
תודה ,יאיר
תשובה
ב"ה
ברכה ושלום.
1) שהכל.
2)מזונות.
3) "מברך על העיקר ופוטר את הטפל" כגון פרוסת עוגה שמרוחה בשוקולד אז מברכים על הכל מזונות ואם אתה אוכל את השוקולד לבד אז אתה מברך עליו שהכל.
בתאבון.
עוזיאל