שאל את הרב

שתיה

חדשות כיפה הרב מיכאל ברום 16/03/04 04:17 כג באדר התשסד

שאלה

ראשית, תודה לכבוד הרב על התשובה על שאלתי הקודמת.

שאלה: האם צריך לברך על שתיה גם אם איני שותה מצמא?

תשובה

שלום רב:

יש לברך על כל מאכל ומשקה שאדם נהנה מהם אלא אם כן הם לצורך תרופה.

מיכאל ברום.

כתבות נוספות