שאלה
ראשית, תודה לכבוד הרב על התשובה על שאלתי הקודמת.
שאלה: האם צריך לברך על שתיה גם אם איני שותה מצמא?
תשובה
שלום רב:
יש לברך על כל מאכל ומשקה שאדם נהנה מהם אלא אם כן הם לצורך תרופה.
מיכאל ברום.
ראשית, תודה לכבוד הרב על התשובה על שאלתי הקודמת.
שאלה: האם צריך לברך על שתיה גם אם איני שותה מצמא?
שלום רב:
יש לברך על כל מאכל ומשקה שאדם נהנה מהם אלא אם כן הם לצורך תרופה.
מיכאל ברום.
כתבות נוספות