שאלה
האם לאחר ניקוי תותים :חיתוך החלק העליון ,שריה במי סבון,שפשוף ושטיפה
ניתן לבשל ולהכין ריבה ?או שעדיף שלא להסתמך על ניקוי התותים ולהמנע מבישולם
תשובה
שלום וברכה,
אפשר גם לאכול אותם כך לא מבושלים.
האם לאחר ניקוי תותים :חיתוך החלק העליון ,שריה במי סבון,שפשוף ושטיפה
ניתן לבשל ולהכין ריבה ?או שעדיף שלא להסתמך על ניקוי התותים ולהמנע מבישולם
שלום וברכה,
אפשר גם לאכול אותם כך לא מבושלים.
כתבות נוספות