שאל את הרב

קשר עם בחור שהסתיים

חדשות כיפה חברים מקשיבים 30/04/01 22:52 ז באייר התשסא

שאלה

היה לי מישהו שהייתי איתו בקשר, וחשבתי שזה רציני, אבל בסוף כשדיברנו על זה הוא אמר שזה לא ילך, וגם סיפר לי שהוא יוצא עם מישהי. אני נורא מנסה לפרגן לו כי אני באמת אוהבת אותו אבל אני לא מצליחה לחזור לעצמי, כי באמת חשבתי שהוא זה הבן אדם, וקשה לי להאמין שאני אמצא אחד יותר טוב ממנו. חשוב לי להדגיש ששנינו ברמה דתית גבוהה מאוד והקשר שיכול היה להווצר ביננו היה רציני בלבד ולמטרת נישואין.מה אני אמורה לעשות? איך לצאת מזה?

תשובה

שלום אפרת. אכן יש לך התמודדות קשה.לא פשוט לאהוב מישהו ולגלות שפתאום זה כבר לא הדדי. אבל כבר בשאלתך טמונה התשובה. את חייבת לשנן לעצמך ולהבין שאהבה זה רק בשניים. כשרק צד אחד אוהב אין כאן אהבה אמיתית שיכולה להתפתח. אהבה בגימטריא זה אחד. זאת אומרת חיבור שמאחד.כנראה שאם הצד השני לא פועל בכיוון הזה זה לא החיבור השלם שלך. וכאן נכנסת האמונה. האמונה בהקב"ה שהוא יסדר את הדברים בצורה הטובה ביותר.ושאם מישהו אחר נועד לך הרי שהוא בודאי יותר מתאים מהבחור הזה ולכן את יכולה לפרגן לו וזה יפה מאד שאת עושה את זה!
ואיני יכול להבטיח אבל אני מאמין בכל ליבי שכשתמצאי את ההשלמה שלך את תביני כבר לבד מדוע היא יותר מתאימה. הגמרא כותבת שמי שמזווג זיווגים הוא הקב"ה מעצמו וכמו שאנו מתפללים אליו בכל שאר הדברים שקשים לנו בהחלט ראוי להתפלל אליו גם בזה. (אם התשובה אינה מספקת כתבי לנו שוב ביתר פירוט ואנו נשתדל לענות)

כתבות נוספות