שאל את הרב

קריאת שמע

חדשות כיפה הרב שי פירון 18/03/04 10:25 כה באדר התשסד

שאלה

שלום כבוד הרב...

רציתי לשאול עד מתי צריך מותר לומר קריאת שמע שעל במיטה?(בלילה)

ואם כבר עברתי את זמן ק"ש זה לא עבירה?

אם אני הולכת לישון בצהרים אני לא צריכה לומר ק"ש-נכון?

תודה מראש..

תשובה


שלומות
א.
כל זמן שאנשים ישנים ואת הולכת לישון- אומרים קריאת שמע.
ב. אין לומר ק"ש בצהריים

ביקר
שי

כתבות נוספות