שאל את הרב

צריכים עזרה בצפת?

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 18/07/06 23:13 כב בתמוז התשסו

שאלה

בס"ד

אנחנו רוצים לעזור לאנשים בצפת בחצור בנהריה ובכל הצפון.

האם יש דרך כלשהיא שאפשר לעזור?

תשובה

בס"ד

תושבי הצפון נמצאים במקלטים, בחדרים ממוגנים והם צריכים הרבה עידוד. אני חושב שמי שיכול יעלה לחיפה או לצפת. לקרית שמונה או לחצור. ויכנס לבתים, למקלטים, לבתי הכנסת, לרחובות.

תשמחו את האנשים, תחזקו, תיתנו כח, תארגנו לימודי תורה, פעילויות לילדים וכל מה שאתם יודעים לעשות. איזה דבר נפלא היה לשמוע את תלמידי ישיבת ההסדר בצפת רוקדים ברחובות העיר צפת, איזה עוצמה! איזה כח!
·
מי שלא יכול לעלות לצפון מתבקש לחזק את צהל. אולי אתם לא שמים לב אבל צהל לא מחסל את הרשעה. צהל לא מפסיק את הטרור. הוא מפגיז שטחי שיגור של טילים ולכן אנחנו נמצאים כבר ארבעה ימים תחת הפגזה.
איפה הנחישות לנצח שהיתה במלחמת "ששת הימים"?
למה לא נותנים לצה"ל לנצח?
למה לא מחסלים את הטרור?

אני ידע שזה לא פופולרי להפגין בשעה שהחיילים נלחמים. אבל אנחנו רוצים את זה למענם. השמאל הישראלי לא מפחד להפגין. הוא כבר דורש שיצאו מלבנון. לא כל כך איכפת לו שאנחנו נמצאים באיום של שונאי ישראל. אנחנו צריכים להפגין ולהראות נוכחות.

זה לא נעים לדבר כנגד ממשלת ישראל ובודאי בעת מלחמה. אבל תזכרו שזו אותה ממשלה שהרגילה אותנו לכך שהדם של תושבי שדרות אינו חשוב כל כך.
הם עלולים להרגיל אותנו שגם הצפון יכול לחיות כך. למה לא?

לכן בבקשה תפגינו, תציבו משמרות מחאה, תישאו שלטים, תחתימו עצומות, אחרת צה"ל ימשיך להפגיז כבישים ושטחי שיגור.

מי שזה קשה לו להפגין. יכול לקחת חבילות של דפים לכתוב. לכתוב למערכת העיתונים, לכתוב לאתרי האינטרנט, להציף את לשכות השרים,
הציפו אותם בפניות.הם מושפעים מזה!!

ולא לשכוח ש"תפילה עושה מחצה". החצי הראשון כתוב לעיל והחצי השני שהוא התפילה - בבקשה תעשו אותו מכל הלב!


בהצלחה

כתבות נוספות