שאלה
בס"ד
שלום וברכה!
ראיתי שפורסם השנה שיש בעיה גדולה מאוד והצימוקים והתותים מאוד נגועים.
השאלה שלי:
האם יש דרך כל שהיא להכשיר ולנקות את הצימוקים? או שעדיף כלל לא להשתמש בצימוקים?
תודה מראש!
בס"ד
שלום וברכה!
ראיתי שפורסם השנה שיש בעיה גדולה מאוד והצימוקים והתותים מאוד נגועים.
השאלה שלי:
האם יש דרך כל שהיא להכשיר ולנקות את הצימוקים? או שעדיף כלל לא להשתמש בצימוקים?
תודה מראש!
כתבות נוספות