שאלה
שלום לכבוד הרב!
הייתי מעוניין לדעת האם מותר לי לצלם דפים(לא מעטים!)ממסכת ע"ז-שטיינזץ?
בכבוד רב, ירון.
תשובה
ב"ה
ברכה ושלום.
מותר .
ולא רק לשימושך האישי אלא אפילו אם אתה מצלם דפים לכיתה שלמה.
אבל אם אתה מצלם על מנת למכור חוברות וכדומה הדבר אסור.
בהצלחה,
עוזיאל