שאל את הרב

צום בהריון

חדשות כיפה הרב דוד סתיו 06/09/04 14:22 כ באלול התשסד

שאלה

שלום וברכה,

ביוה"כ אהיה בע"ה בשבוע ה-11 של הריוני (זהו הריון ראשון).

בהנחה שההריון תקין, האם עלי לצום כרגיל? מה קורה במצב של תחושת חולשה חריפה בזמן הצום? (אני סובלת לעיתים מ"צניחת" סוכר).

תודה, וכמובן שנה טובה, כתיבה וחתימה טובה.

תשובה

שלום רב
בעקרון מעוברות חייבות לצום.אם ישנה בעיה רפואית יש להתייעץ עם רופא קודם הצום כדי לדעת את חומרתה וממילא את דרכי הטפול בה.

כתבות נוספות