שאלה
שלום! אישתי נמצאת בחודש תשיעי להריונה ונקיונות הבית לפסח קשים עלינו רציתי לשאול במידה ולא נהיה כל החג בביתינו איך צריך לנהוג מבחינת נקיון הבית לפסח אם בכלל?
תודה.
תשובה
ב"ה
ברכה ושלום.
אע"פ שאתם לא נמצאים בבית אתם חייבים לנקות את ביתכם מחמץ. "שנאמר "לא יראה לך חמץ".
אם יש חמץ שלא ניתן לשורפו או לבערו יש למוכרן לגוי.
לידה קלה ,
בברכה,
עוזיאל