שאלה
אני מנסה להתחזק קצת עכשיו :) ישלי שאלה .. אני צריכה למצוא לי רב משלי? ואם כן ..איך עושים אתזה? ומה המשמעות של 'עשה לך רב'?
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
שמחתי לראות שתא מתחזקת וב"ה שאת הולכת בדרך הנכונה, כמו כן הרצון לעשות רב מראה על הבנה נכונה של הדברים ובנייתם כהלכה.
כדאי לחפש רב שאת יכולה לגשת, לדבר ולהתייעץ אתו , שהוא מכיר אותך את הרקע ממנו באת, את החברה שלך, והוא יוכל להדריך אותך את הדרך הישרה, מכיוון שזה מאד מורכב לעבור תהליך כזה, והלווי צריך להיות די צמוד, על כן השתדלי לחפש באזור מגורייך או מישהו שאת יכולה לפנות אליו תמיד.
בהצלחה
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ
כפר דרום שבי דרום