שאלה
יצא סרט חדש שמו "הפסיון" בסרט זה צולבים את ישו והמאושמים בצליבה הם היהודים...
ברצוני לראות את הסרט.
1) האם מותר לי לראות את הסרט?
2) אם כן, האם מותר לי להוריד אותו מהאינטרנט?
תשובה
שלום רב:
מאחר ובסופו של דבר סרט זה עלול להצמיח שיטנה ושנאה גדולה נגד עם ישראל הרי בסופו של דבר יוצא שכל מהותו הוא על מנת לעורר אנטישמיות גדולה יותר.
גם אם מבחינה הלכתית טהורה ניתן לראותו הרי עדיף באותו הזמן להזין את המוח והלב בדברים מרוממים ומחזקים.
2. לגבי אינטרנט יש בעיה בזה.
מיכאל ברום.